فرصت برنده شدن iPhone 6s در مسابقه حلقه‌های دوستانه

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در مسابقه حلقه‌های دوستانه باید با اشتراک‌گذاری تصویر مسابقه در صفحه اینستاگرام و دعوت از دوست دیگری برای انجام این کار یک حلقه ۷ نفره را تشکیل دهید تا بتوانید در قرعه‌کشی شرکت کنید. هشتگ این مسابقه #ring95 است.
تبلیغات

​همه ما دوستان خوبی داشته ایم و همیشه در تلاش هستیم تا روابط‌مان حفظ و تقویت شود؛ به قولی: هر چیزی جدیدش خوب است اما دوست کهنه اش بهتر است. شما می‌توانید در یک رویداد مسابقه‌ای جدید و خلاقانه شرکت کنید و با دوستانتان علاوه بر هیجان مسابقه، فرصت برنده شدن یک iPhone 6S را داشته باشید!

محیط اجرای مسابقه شبکه اجتماعی اینستاگرام و شرکت در مسابقه برای همه آزاد خواهد بود؛ و می‌توانید از دوستان صمیمی خود برای شرکت در مسابقه کمک بگیرید.

این مسابقه شما را به یک چالش دعوت می‌کند که باید با دریافت و به اشتراک گذاری تصویر مسابقه در صفحه اینستاگرام خود و دوستانتان یک حلقه درست کنید. هر عضو، نفر بعدی را باید معرفی کند، چرخه معرفی (به وسیله منشن با @) تا هفت نفر ادامه پیدا می‌کند و نفر هفتم با معرفی نفر اول حلقه را کامل خواهد کرد. برای اینکه تیم داوری گروه شما را پیدا کند، فراموش نکنید که همه تصاویر باید با هشتگ  #ring95 علامت گذاری شوند.

حلقه‌هایی که شرایط بالا را رعایت کرده باشند در قرعه کشی شرکت می کنند و یکی از یاران حلقه برنده آیفون و سایر یاران حلقه برنده عروسک‌های دست ساز و لیوان جادویی فروت کرفت خواهند شد که خب قاعدتا برنده آیفون می‌بایست یک شام هم، به ۶ نفر دیگر بدهد. بنابراین تا ۲۰ مهر، تیم ۷ نفره از دوستان صمیمی خودتون برای شرکت در مسابقه را پیدا کنید.

برای مشاهده آخرین مطالب و جزئیات مسابقه  این صفحه را حتما ببینید.

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات