زومجی: معرفی فیلم Terminator Genisys

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
نابودگر: جنسیس، یکی از آن فیلم‌هایی است که به خاطر محقق نشدن آرزوهای سازندگان در قسمت قبلی، به امید فروش بیشتر و نمرات بهتر ساخته شد و قرار بود با بازگشت به ریشه‌ها( امان از این جمله‌ی تکراری) دوباره مجموعه را به اوج خود برساند. زومجی در گیشه‌ی امروز به معرفی جدیدترین فیلم سری ترمیناتور پرداخته است.
تبلیغات

۳۱ سال قبل، وقتی جیمز کامرون با قسمت اول نابودگر آن غوغا و آشوب را در سینما به پا کرد، تازگی عجیب و غریب فیلمی که ساخته بود بسیاری را جذب خود کرد. سفر در زمان، آن هم از آینده‌ای که روبات‌ها دنیا را فرا گرفته بودند به تنهایی می‌توانست جذب‌کننده و دیوانه‌وار باشد اما نابودگر با اکشن‌های خاص و تازه و در آن زمان متفاوتش خواستنی‌تر هم شده بود. پس از ارائه‌ی قسمت دوم توسط کامرون، بازهم همگان از فیلم استقبال کردند اما پس از گذشت ۱۲ سال، وقتی قسمت سوم توسط کارگردانی تازه ساخته و اکران شد، در عین این که چندین و چند ویژگی خوب و قابل قبول داشت اما به مانند زنگ خطری برای این سری به نظر می‌رسید. فیلم پر از اکشن‌های ترمیناتوری و تعقیب و گریزهای خیابانی بود اما راستش را بخواهید شباهت غیر قابل انکاری با دو قسمت قبلی داشت و این پیام که «استخوان‌بندی این فیلم‌ها هرگز عوض نمی‌شود و هربار صرفا با یک نابودگر خفن‌تر رو به رو می‌شویم» را زمزمه می‌کرد. پس از ۶ سال، مجددا نابودگر با قصه‌ای جدید روی پرده‌ی نقره‌ای رفت. داستان فیلم، این‌بار به جای گذر از گذشته به همان نقطه‌ی معروف که مخاطبان انتظارش را می‌کشیدند رسید و بالاخره آن آینده‌ی نابود شده را نشانمان داد. این‌بار خبری از ماشین‌سواری‌های خیابانی نبود و  فیلم رسما تبدیل به یک بلاک‌باسترِ آخرالزمانیِ دوست‌داشتنی شده بود، تازه در راس بازیگرانش هم نام کریستین بیلِ معروف و محبوب به چشم می‌خورد. درست است که قسمت چهارم آن‌گونه که سازندگان در خواب دیده بودند نفروخت و از منتقدان هم نمره‌ی خارق‌العاده‌ای دریافت نکرد اما خوبی‌اش این بود که نمی‌توانستیم آن را «تکراری» خطاب کنیم.

برای مشاهده کامل مطلب گیشه: معرفی فیلم Terminator: Genisys به زومجی مراجعه کنید.

ترمیناتور جنسیس

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات