پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند در آمازون و بست‌بای

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت‌های بزرگ زیادی با ارایه محصولات خود وارد بازار ساعت‌ هوشمند شده‌اند. میزان فروش برند‌های مختلف در آمازون و بست‌بای به عنوان بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین، آمار خوبی از وضعیت این بازار می‌دهد. به نظر شما پرفروش‌ترین محصول کدام است؟ با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 بازار ساعت‌های هوشمند برخلاف پیش‌بینی‌‌ها شروع طوفانی نداشته، با این حال به آرامی فروش برند‌های مختلف در حال افزایش است. براساس آمار منتشر شده از JeeQ ، پرفروش‌ترین ساعت هوشمند فصل سوم سال ۲۰۱۵ در آمازون، U8 U Watch بیشترین فروش را داشته و نسخه چرم مشکی موتو ۳۶۰ نیز پس از وی بیشترین فروش را تجربه کرده است. ساعت پِبل مشکی و اپل واچ ۴۲ میلی‌متری در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند. وجه مشترک پنج ساعت پرفروش بلوتوث ۴ و رنگ مشکی است.

جدول فروش ساعت‌های هوشمند در آمازون
smartwatch sold by Amazon in the third quarter

 به طور کلی در سه ماه‌ی گذشته موتورولا با ۱۹.۲۳ درصد، بیشترین سهم از فروش ساعت‌های هوشمند آمازون را در اختیار داشته است. پبل با ۱۴.۷۵، UZOU با ۱۴.۴۳، سامسونگ با ۱۰.۶ و اپل با ۴.۴۳ درصد در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. 

در بست‌بای اوضاع کمی متفاوت بوده و  دو مدل از ساعت‌های فیت‌بیت در صدر میزان فروش قرار دارند. اندازه بزرگ مدل سرج (Surge) فیت‌بیت در رنگ مشکی و اندازه کوچک آن بیشترین فروش را در ساعت‌های هوشمند بست‌بای تجربه کرده‌اند. اما در‌ رده‌های بعدی فروش این سایت محصولات گیِر فیت و گیِر ۲ نئو از سامسونگ قرار دارند. پبل تایم (Time) در رده‌ی پنجم و رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و کنیاک موتو ۳۶۰ در رده‌های ششم تا هشتم قرار گرفته‌اند. سامسونگ گلکسی گیر اس و نسخه اصلی پبل در انتهای این لیست قرار دارند.

جدول فروش ساعت‌های هوشمند در بست بای
دیاگرام فروش ساعت‌های هوشمند در آمازون

نبرد فروش ساعت‌های هوشمند در بست‌بای بین شرکت‌های مختلف بسیار فشرده است. موتورولا با ۲۷.۹۳ درصد، سامسونگ با ۲۶.۳ درصد و فیت بیت با ۲۰.۱۱ درصد در رده‌های اول تا سوم فروش کلی قرار قرار دارند. پبل با ۱۷.۱۷ و مایکروسافت با ۵.۵۴ درصد رده‌های چهارم و پنجم فروش کلی بست‌بای را تصاحب کرده‌اند. 

با عرضه اپل‌واچ در بست‌بای، آمار فروش سه ماهه‌ی چهارم تغییرات زیادی را به خود خواهد دید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات