زومجی: ۲۵ بازی برتر ویندوز فون که هم اکنون می‌توانید تجربه کنید

یک‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های ویندوز فون شاید محبوبیت کم‌تری نسبت به گوشی‌های اندروید و iOS داشته باشد، ولی به هیچ وجه نمی‌توان قابلیت‌های خوب این گوشی‌ها را نادیده گرفت. زومجی در مطلبی به معرفی ۲۵ بازی برتر ویندوز فونی پرداخته که می‌توانید همین لحظه آنها را تهیه و بازی کنید.
تبلیغات

امروزه و با گسترش گوشی‌های موبایل هوشمند، این وسایل که زمانی تنها یک ابزار ارتباطی بودند تبدیل به یک وسیله‌ی همه‌کاره و بخش مهمی از زندگی روزمره‌ی ما شده‌اند. امروز بخش اعظمی از بازار گوشی‌های موبایل در اختیار دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل اندروید و iOS است و گوشی‌های ویندوز فون طرفداران کم‌تری دارند؛ ولی اگر شما هم یکی از گوشی‌های ویندوزی را دارید، حق شما است که از گوشی خود بهترین استفاده را ببرید و بازی کردن هم یکی از قابلیت‌هایی است که گوشی شما دارد. پس با ما همراه باشید تا ۲۵ بازی برتر ویندوز فون را معرفی کنیم.

برای مشاهده کامل مطلب ۲۵ بازی برتر ویندوز فون که هم اکنون می‌توانید تجربه کنید به زومجی مراجعه کنید.

بازی های ویندوز فونی

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات