حذف بخش پیش‌بینی درآمد از گزارش مالی اچ‌تی‌سی در پی عملکرد ضعیف

جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
در هر یک از شش ماه گذشته اچ‌تی‌سی کاهش درآمدی دو رقمی نسبت به سال ۲۰۱۴ داشته است. برای شرکتی که در بهترین حالت در دو سال گذشته توانسته میزان درآمد و هزینه خود را یکسان کند، سال ۲۰۱۵ یک فاجعه بوده است. این کاهش درآمد حالا باعث شده تا اچ‌تی‌سی بخش پیش‌بینی درآمد آینده را از گزارش مالی جدید خود حذف کند.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. گزارش مالی این شرکت که به تازگی منتشر شده نشان از درآمد ۶۵۷ میلیون دلاری دارد که افت زیادی نسبت به ۱.۳ میلیارد دلار درآمد در مدت زمان مشابه در سال گذشته و ضرری معادل ۱۳۹ میلیون دلار در مقایسه یا سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵  را نشان می‌دهد. این افت شدید باعث شده است تا اچ‌تی‌سی از پیش‌بینی در مورد درآمد خود در سه ماهه‌ی آینده سر باز زده و آن بخش را از گزارش مالی خود حذف کند.

htc.0

البته اچ‌تی‌سی به این نکته اشاره کرده است که امید دارد فروش گوشی ای ۹ که به تازگی معرفی شده است، کمی به اوضاع این شرکت سر و سامان بدهد اما هیچ گونه پیش‌بینی در مورد تعداد فروش آن یا حتی گوشی‌های دیگر خود نکرده است.

آن طور که به نظر می‌رسد امید کمی برای بازگشت اچ‌تی‌سی به روزهای اوج وجود دارد. شرکتی که از سال ۲۰۱۲ دچار سیر نزولی شده و شش ماه گذشته از نظر فروش بدترین دوران تاریخ خود را تجربه کرده است.

نظر شما در مورد عملکرد اچ‌تی‌سی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات