زوم‌اپ: ساخت ویدیوهای موزیکال با اپلیکیشن Musical.ly

جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
Musical.ly اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید و آی او اس است که در زمینه‌ی ساخت ویدئوهای موزیکال و متفاوت فعالیت دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر نیم نگاهی به برترین شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر کنید احتمالا متوجه این نکته خواهید شد که درصد بسیار بالایی از پست‌های منتشر شده، به ویدئوها اختصاص دارد. ویدئوهایی که از چالش‌های متفاوت مانند DontJudgeMe و IcebucketChallenge گرفته تا ویدئوهای طنزآمیز Dubsmash و... را در بر گرفته و همگی در بازه‌های زمانی مربوط به خود به شدت مورد استقبال قرار گرفته بودند. به تازگی نیز اپلیکیشنی با عنوان musical.ly در حال رواج یافتن در بین کاربران است که البته این موضوع که موج فراگیری آن به کاربران ایرانی هم برسد هنوز مشخص نیست. این اپلیکیشن قادر است با ضبط ویدئو از شما، و انجام افکت‌هایی همچون آهسته، تند یا حتی معکوس کردن پخش ویدئو، آثار جالبی را از ویدئوهای شما به وجود بیاورد.

musically2

البته همانطور که از نام برنامه نیز مشخص است بخش اصلی این برنامه مربوط میکس آهنگ‌ها روی این ویدئوهای تهیه شده است. شما در musical.ly می‌توانید با استفاده از آرشیو آنلاین این برنامه، به صدها موسیقی مختلف دسترسی داشته باشید و با انتخاب آهنگ دلخواه، به ساخت ویدئو برای آن بپردازید. اگر چه در ابتدا این برنامه یک اپلیکیشن صرفا سرگرم کننده به نظر می‌رسد، اما در صورت استفاده‌ی هوشمندانه از آن، می‌تواند یک اپلیکیشن حرفه‌ای برای ساخت ویدئو برای آهنگ‌ها نیز باشد. امکان فراخوانی فایل‌های صوتی از حافظه‌ی داخلی گوشی نیز در musical.ly گنجانده شده است تا بتوانید بدون نیاز به دانلود آهنگ‌های داخلی این برنامه، به ساخت این ویدئوها بپردازید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات