گوشی P9 هواوی به دو دوربین در پشت دستگاه مجهز می‌شود

یک‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
پیشتر اخباری منتشر شده بود که کمپانی هواوی از ماه می در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی نسل جدید گوشی پرچمدار خود یعنی پی 9 است. با اینکه تاکنون شایعاتی مبنی بر مشخصات فنی دستگاه فاش شده، امروز تصویری در وب‌سایت‌های اینترنتی قرار گرفته که نشان می‌دهد این گوشی از دو دوربین در پشت خود بهره می‌برد.
تبلیغات

 هواوی بعد از عرضه‌ی گوشی پی 8 که به عنوان یکی از بهترین محصولات مصرفی در سال ۲۰۱۵ شناخته می‌شود، حالا به دنبال معرفی پرچمداری موفق‌تر است و از همین رو ماه‌هاست خود را برای ارائه‌ی گوشی پی 9 آماده می‌کند. براساس شایعات قبلی این گوشی به یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای کرین ۹۵۰ و اسکنر اثر انگشت مجهز خواهد شد.

امروز تصویری فاش شده که مربوط به بخشی از دوربین پشت گوشی پی 9 هواوی است و نشان می‌دهد که این دستگاه از دو دوربین در پشت خود بهره می‌برد و قطعا رنگ‌های سفید و طلایی جزء گزینه‌های انتخاب مشتریان است. همچنین می‌توان سنسور اتوفوکوس لیزری را مشاهده کرد که نتیجه‌ی آن فوکوس سریعتر و تصاویری با کیفیت‌تر خواهد بود. انتظار می‌رود در این گوشی از یک سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسل با لرزش‌گیر اپتیکال روی یکی از دوربین‌ها استفاده شود.

labels

پیشتر برخی شایعات اشاره کرده بودند که هواوی گوشی پی 9 را به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی فول‌اچ‌دی با تراکم ۴۲۴ پیکسل در اینچ، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۹۵۰ با چهار هسته‌ی Cortex A72 و چهار هسته‌ی Cortex A57، پردازنده‌ی گرافیکی Mali T880 و ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد کرد و در برخی از تست‌های بنچمارک گفته شده این پردازنده اکسینوس ۷۴۲۰ سامسونگ خواهد بود.

قرار است گوشی پی 9 هواوی تا پیش از پایان سال معرفی شود و بتواند در فصل تعطیلات فروش خوبی را تجربه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات