سرفیس پرو 4 در دو نسخه 12 و 14 اینچی روانه بازار خواهد شد

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
حال که آیپد پرو برای رقابت با سرفیس پرو مایکروسافت معرفی شده است، ردموندی‌ها بیش از پیش خطر را احساس می‌کنند تا در روز ۱۴ مهر ماه نسل جدید سرفیس پرو را معرفی کرده و علاقمندان را به سمت خرید سرفیس‌های خود جلب کنند. حالا به نظر می‌رسد این شرکت برای گسترده کردن محدوده‌ی خریداران، قصد معرفی سرفیس پرو ۴ در دو نسخه‌ی ۱۲ و ۱۴ اینچی دارد.
تبلیغات

شایعات جدید خبر از معرفی سرفیس پرو ۴ در دو نسخه‌ی ۱۲ و ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل می‌دهند. بنابر شایعات گذشته سرفیس پرو جدید تقریبا بدون حاشیه بوده و از آخرین نسل پردازنده‌های اینتل استفاده خواهد کرد. به علاوه بهترین نسخه‌ی سرفیس پرو ۴ از لحاظ سخت‌افزاری، دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود. طبق انتظارات سرفیس پروهای جدید مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ نیز خواهند شد.

همچنین سرفیس پرو ۴ دارای طراحی مانند نسل قبل خود بوده و حتی داک صفحه کلید نسل قبل در نسل جدید نیز قابل استفاده خواهد بود. به علاوه شاهد قلم استایلوس با عملکرد و طراحی متفاوت نیز خواهیم بود.

سرفیس پرو ۳ در سال گذشته، به قدری انتظارات را بالا برده است که همگان چشم به معرفی نسل جدید این تبلت دوخته‌اند. حالا که آیپد پرو نیز وارد میدان رقابت شده است، مایکروسافت هیچ جایی برای خطا ندارد و باید سرفیس پرو ۴ را به بهترین حالت ممکن روانه‌ی بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات