تماشا کنید: مسابقه بزرگترین درگ جهان ۵

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
مجله موتورترند یکی از معتبرترین نشریات خودرویی جهان است. این نشریه هرساله مسابقه درگ بین معتبرترین خودرو‌های معرفی شده در همان سال برگزار می‌کند. برای تماشای مسابقه درگ سال ۲۰۱۵ این نشریه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این مسابقه هر ساله بین ۱۰ عدد از خودروهای سریع تولید شده در همان سال برگزار می شود. برخلاف سال‌های گذشته نیسان GT-R‌ در این رقابت حضور ندارد. امسال رقابت اصلی در مسابقه درگ موتورترند بین شورولت کوروت، مرسدس AMG GT S و بنتلی کانتیننتال GT3 است. کوروت به پیشرانه سوپرشارژ ۸ سیلندر و ۶.۲ لیتری مجهز شده است که توانایی تولید ۶۵۰ اسب بخار را دارد. مرسدس AMG GT S به لطف پیشرانه توربو ۸ سیلندر و ۴ لیتری خود توانایی تولید ۵۰۳ اسب بخار را دارد و پر نهای بنتلی نیز از پیشرانه ۸ سیلندر و ۴ لیتری به قدرت ۵۹۱ اسب بخار بهره می‌برد. علاوه بر خودروهای ذکر شده، هفت خودرو دیگر حضور دارند که هر کدام در رده‌ی خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

لازم به ذکر است که معیار قیمت، یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب خودروها در این نشریه است. به همین دلیل شاهد ابرخودروهایی مانند مک‌لارن P1 و فراری لافراری نخواهیم بود. با این وجود تماشای این مسابقه خالی از لطف نیست.

لینک دانلود

نظر شما در رابطه با پنجمین شماره از مسابقه بزرگترین درگ جهان چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات