ارزش خودروهای مورد استفاده در آخرین فیلم سینمایی از سری جیمز باند ۳۷ میلیون دلار است

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
خودروها یکی از ارکان اصلی فیلم‌های سینمایی است و حضور این خودروها در فیلم‌هایی نظیر جیمز باند نیز بیش از پیش پررنگ‌تر می‌شود. سری فیلم‌های جیمز باند نیز از جمله‌‌ی این موارد است. اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارد که در آخرین فیلم سینمایی سری جیمز باند با عنوان Spectre خودروهایی به ارزش ۳۷ میلیون دلار مورد استفاده قرار گرفته است.
تبلیغات

در سری فیلم‌های جیمز باند یا همان مامور ۰۰۷، خودرو نقش انکارناپذیری دارد؛ بطوریکه همیشه جیمز باند از بهترین خودروهای ممکن با قابلیت‌های خارق‌العاده استفاده کرده است. آخرین فیلم سینمایی سری جیمز باند پاییز امسال به روی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت. براساس اطلاعات ارائه شده در این فیلم خودروهایی به کار گرفته شده که ارزش کل آن‌ها ۳۷ میلیون دلار است. نکته‌ی جالب در مورد خودروهای مورد استفاده این است که تعدادی از این خودروها طی فیلم‌برداری‌ها برحسب سناریو و در اثر درگیری‌های احتماعی از بین رفته‌اند.

گری پاول، یکی از اعضای تیم جلوه‌های ویژه‌ی این فیلم در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما رکورد جدیدی را در متلاشی کردن خودروها به نام خود ثبت کرده‌ایم. طی فیلم‌برداری که در شهر رم انجام شده، خودروهایی به ارزش چند میلیون دلار مورد استفاده قرار گرفته و متلاشی شده‌اند. برای مثال در بخشی از فیلم خودروها با سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت وارد شهر واتیکان می‌شوند. برای فیلم‌برداری این صحنه که تنها ۴ ثانیه است، یک شب وقت صرف کردیم.

شاید با نگاهی به نام خودروهای متلاشی شده، بتوان عمق ماجرا را بیش از پیش درک کرد. در طی فرایند فیلم‌برداری، هفت دستگاه از کل ده استون مارتین DB10 مورد استفاده در اثر ضربات وارده غیرقابل استفاده شده‌اند.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات