تماشا کنید: اجرای بازی Doom بر روی اپل واچ و اپل تی‌وی

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا دو برنامه‌نویس فیسبوک به نام‌های لیور توبی و مهدی مولانی، بازی کلاسیک Doom را بر روی نسخه جدید اپل تی‌وی و اپل واچ پورت کردند. در ادامه با زومیت و تماشای ویدیو اجرای این بازی محبوب بر روی این دو سخت‌افزار همراه باشید.
تبلیغات

برخی‌ از بازی‌ها هستند که برای آزمایش کارایی یک سخت‌افزار و تشخیص اینکه بازی با چه گرافیک و نرخ فریمی بر روی آنها اجرا می‌شود، بر روی آنها پورت می‌شوند. اما در این میان یک بازی خاص وجود دارد که فقط به دلیل تاثیر بزرگی‌ که برروی فرهنگ گیمرها داشته، سعی‌ می‌شود که برروی تمامی‌ سخت‌افزارهای جدید پورت شود. این بازی کلاسیک، Doom نام دارد. اخیرا در یک نشست هکاتون (که در آن‌ برنامه‌نویسان سعی‌ می‌کنند یک پروژه جالب و جدا از کار اصلی‌شان انجام دهند) ده ساعته، دو برنامه‌نویس فیسبوک به نام‌های لیور توبی و مهدی مولانی بازی دووم را برروی اپل واچ و نسخه جدید اپل تی‌وی، دو سخت‌افزار شرکت اپل پورت کردند. بازی به خوبی و توسط کنترلر جدید اپل تی‌وی بر روی این سخت‌افزار اجرا می‌شود و به راحتی‌ می‌توان آن‌ را انجام داد اما در مورد اپل واچ، این قضیه صدق نمی‌کند. در ادامه شما را به تماشای دو ویدیو اجرای بازی دوم بر روی اپل واچ و اپل تی‌وی دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات