گلکسی ویو ۱۵ آبان با قیمت ۵۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش از این در زومیت خواندید، سامسونگ از تبلت ۱۸.۴ اینچی خود رونمایی کرد. حالا خبرهایی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این تبلت بزرگ منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گلکسی ویو ۱۵ آبان با قیمت ۵۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. این قیمت  نسخه‌ی وای فای با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. این تبلت همچنین از کارت حافظه‌ی خارجی برای دسترسی به فضای بیشتر ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند. 

طبق اخبار منتشر شده یکی از اپراتورهای آمریکایی نیز نسخه‌ای با پشتیبانی از LTE‌ را ارائه خواهد کرد؛ هرچند که هنوز سامسونگ نامی از آن نبرده است، با این حال برخی AT&T‌ را گزینه‌ی محتمل می‌دانند. 

ولی  چنین قیمتی برای تبلتی با پشتیبانی از وای‌فای، رزولوشن 1080p و سایزی  به این اندازه کمی زیاد به نظر می‌رسد. در واقع شما پول به سخت‌افزار بسیار قدرتمند و نوآورانه ای پرداخت نمی‌کنید. گلکسی ویو به پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم و اندروید ۵.۱.۱ مجهز است.این تبلت از وای فای 802.11ac و بلوتوث ۴.۱ پشتیبانی می‌کند. سامسونگ مدعی است که با این تبلت می‌توانیم به مدت ۸ ساعت بطور مداوم ویدیو تماشا کنیم که این امر به لطف باتری ۵۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی میسر می شود. 

هدف از طراحی این تبلت این نیست که کاربر مثل آیپد یا گلکسی تب اس ۲، به حمل و نقل این تبلت بپردازد و همیشه آن را همراه خود داشته باشد؛ بلکه بیشتر مسافت‌های کوتاه‌تر و در اختیار داشتن نمایشگری بزرگ برای تماشای ویدیو در نقاط مختلف خانه مد نظر سامسونگ بوده است. در واقع حمل این تبلت در خانه یا در محیط اداره به مراتب ساده تر از حمل آن در خیابان، مترو و غیره  است. 

اگر پیدا کردن مشتری برای چنین محصولی کار دشواری بود، به نظر می رسد حالا سامسونگ با قیمتی که برای آن در نظر گرفته، کار را سخت‌تر نیز کرده است. نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات