الجی وی۱۰ به همراه یک بسته‌ی ویژه برای مشتریان Verizon و T-Mobile ارائه خواهد شد

پنج‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری جهت رشد کسب و کار موبایل خود کرده است، در راستای این تلاش‌ها شرکت کره‌ای ال‌جی اخیرا تلفن هوشمند جذاب و متفاوت وی ۱۰ را معرفی کرد. اما امروز شبکه‌های مخابراتی AT&T و T-Mobile برنامه‌های خود را برای آغاز ثبت سفارشات این گوشی در طول این هفته اعلام کردند. AT&T خبر از عرضه‌ی وی ۱۰ به همراه یک بسته‌ی ویژه به مدت محدود داده است.
تبلیغات

طبق اعلام AT&T افرادی که در طول یک مدت محدود اقدام به پیش‌خرید وی ۱۰ نمایند، به همراه این گوشی یک بسته‌ی ویژه شامل یک کارت حافظه‌ی ۲۰۰ گیگابایتی، یک باتری اضافه و یک پایه‌ی شارژ باتری دریافت خواهند کرد. خوشبختانه این بسته‌ی ویژه مختص شبکه مخابراتی AT&T نیست، ال‌جی تایید کرده است که بسته‌ی یاد شده برای کاربران شبکه‌های مخابراتی T-Mobile و Verizon Wireless نیز عرضه خواهد شد. البته Verizon Wireless در حال حاضر برنامه‌های خود را برای عرضه‌ی وی ۱۰ اعلام نکرده است، اما به احتمال زیاد شبکه مخابراتی یاد شده نیز در آینده‌ی نزدیک روند عرضه‌ی این گوشی را آغاز خواهد کرد. در هرصورت ال‌جی در وب‌سایت خود صفحه‌ای را جهت شرح جزئیات این بسته اختصاص داده است.

همانطور که قبلا نیز در زومیت خواندید، وی۱۰ تلفن هوشمند بالارده و جدید ال‌جی از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد؛ صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD به همراه یک صفحه‌ی نمایش کوچک ۲.۱ اینچی با رزولوشن ۱۶۰ در ۱۰۴۰ پیکسل، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی با میدان دید وسیع و بدنه‌ای مستحکم.

توان پردازشی این گوشی توسط پردازنده‌ی شش هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ تامین می‌شود. حافظه‌ی رم آن چهار گیگابایت بوده و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی آن امکان ارتقا از طریق اسلات میکرو اس دی را داراست. ظرفیت باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و به صورت پیش‌فرض با اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات