نسل جدید تلویزیون‌های OLED ال‌جی وارد بازار ایران شد

پنج‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
مطالعه 3 دقیقه
روز گذشته ال‌جی و گلدیران طی مراسمی که در تهران برگزار شد از نسل جدید تلویزیون‌های OLED خود رونمایی کردند.در ادامه همراه زومیت باشید تا با نسل جدید تلویزیون‌های ال‌جی آشنا شوید.
تبلیغات

پیش از این در گزارش زومیت از مراسم رونمایی از تلویزیون‌های OLED ال‌جی که در امارات برگزار شد، اطلاعاتی را در باره‌ی این تلویزیون‌ها ارائه کردیم. شب گذشته در مراسم نسبتا مشابهی که در تهران برگزار شد، ال‌جی و گلدیران ورود نسل جدید تلویزیون‌های OLED خود را به بازار ایران رسما اعلام کردند.

05 OLED TV

حسین تنهایی - قائم مقام مدیرعامل گلدیران در ابتدای سخنرانی خود اعلام کرد که گلدیران همیشه تلاش کرده تا بهترین و جدیدترین محصولات را در بازار کشور عرضه کند.

تلویزیون‌های OLED همزمان با بازارهای اروپایی و حتی زودتر از بسیاری کشورهای آسیایی در بازار کشور عرضه شده است.

وی همچنین از کالای قاچاق در بازار کشور نیز گله‌منده بود و از مسئولان خواست تا با کالای قاچاق در بازار مبارزه کنند.

در ادامه محمد همتی به معرفی نسل جدید تلویزیون‌های ال‌جی پرداخت. وی از تلویزیون OLED ال‌جی به عنوان فناوری برتر در صنعت تلویزیون یاد کرد و دلایل برتری این نوع تلویزیون‌ها را در سرعت پاسخ‌گویی، ضخامت پایین و کنتراست خارق‌العاده دانست. 

وی با تاکید بر اینکه سرعت پاسخ‌گویی تلویزیون‌های OLED هزار برابر تلویزیون‌های عادی است، گفت:

ضخامت تلویزیون‌های جدید ال‌جی از تمام تلفن‌های هوشمند دنیا نیز باریک‌تر است و آن‌ها تنها ۵.۹ میلی‌متر ضخامت دارند. این تلویزیون‌ها کنتراست بی‌نهایت و کیفیت بی‌نظیری را ارائه می کنند.  

وی از کنتراست بالای تلویزیون‌های OLED ال‌جی به عنوان موردی که رقبا را به شدت آزار می دهد یاد کرد و گفت آن‌ها سعی می‌کنند تا مطالب غیر واقعی را در این رابطه ارائه کنند.

LG OLED TV

تمام مدل‌های OLED ظاهری شیک و جذاب دارند،  اگرچه در طراحی پایه و اندازه صفحه نمایش با هم متفاوت هستند و نیز ضخامت بسیار کمی دارند. فارغ از مسائل زیبایی‌شناسی، طراحی منحنی کاربردی نیز است. این طراحی تضمین می‌کند که چشمان کاربر فاصله برابری را از هر قسمت صفحه نمایش دارند. تلویزیون OLED از هر زاویه‌ای کیفیت تصویر ثابتی را ارائه می‌دهد که به بیننده اجازه می‌دهد که از لحظه لحظه تماشای برنامه تلویزیونی، فیلم یا بازی موردعلاقه‌اش لذت ببرد.

به منظور کامل کردن تجربه بصری، بلندگوهای ۴۰ وات چهار کاناله برای این تلویزیون‌ها در نظر گرفته شده است. این بلندگوها تضمین می‌کنند که قابلیت‌های تصویری این تلویزیون کاملاً با کارایی صوتی کیفیت بالا تکمیل شده است.

LG OLED TV

تلویزیون OLED از هر زاویه‌ای کیفیت تصویر یکسان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در هر لحظه در هر جا از اتاق نشیمن برنامه محبوبتان را تماشا کرده و از آن لذت ببرید. همچنین، انحنای تلویزیون‌های OLED تصویر را برای شما واقعی‌تر می‌سازد. این جداسازی رنگ‌ها و شفافیت تصویر از همه زوایا فقط توسط تلویزیون OLED ممکن است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات