تماشا کنید: آموزش FIFA 16 – دفاع ساده

پنج‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
دفاع در فوتبال، کلید پیروزی است و تسلط روی این موضوع می‌تواند باعث برنده شدن شما در میدان شود. نحوه تکل‌زدن‌ها و اینکه کجا، چه نوع تکلی بزنید؛ می‌تواند موجب موفقیت شما در بیشتر جنگ‌های تن‌به‌تن شود. در ادامه با زومجی و آموزش ویدیویی دفاع ساده در بازی FIFA 16 همراه باشید.
تبلیغات

فوتبال یکی از پر طرفدارترین و لذت‌بخش‌ترین ورزش‌های دنیا است. بازی‌های ویدیویی این رشته نیز همواره یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی‌ها بوده و همین موضوع سبب شده تا در زومجی به آموزش ویدیویی و قدم‌به‌قدم این بازی بپردازیم. از امروز می‌توانید با دنبال کردن زومجی به تماشای این آموزش‌ها که در زومجی صداگذاری شده‌اند بپردازید و به بازیکنی خطرناک‌تر در فیفا 16 تبدیل شوید.

در اولین قسمت از سری آموزشی فیفا ۱۶ به دفاع کردن می‌پردازیم. در قسمت اول آموزش دفاع کردن، به پایه و اساس این موضوع در فوتبال پرداخته و شما را با فوت‌و‌فن‌های اساسی آن آشنا خواهیم کرد. در ادامه می‌تونید ویدیوی آموزشی دفاع ساده را تماشا و دانلود کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده همه ویدیو‌های آموزشی FIFA 16 به آدرسwww.zoomg.ir/topics/fifa-16-tutorials مراجعه کنید[/alert] در پایان جا داره تا از نادر امرایی برای برگردان فارسی این ویدیو تشکر کنم.

صداگذاری از زومجی بر اساس ویدیو‌های رسمی استودیو EA Sports

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات