با نوت بوک Aspire V15 V3 ایسر آشنا شوید

چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ایسر، لپ تاپ های سری V خود را با امکانات متنوع و قیمت مناسب روانه بازار کرده است. مدل جدید V3 ایسر کیفیت ساخت مناسبی دارد و قیمت آن نیز معقول است.
تبلیغات

طراحی تمام پلاستیک فشرده به رنگ سفید، ظاهر این نوت بوک را زیبا و متفاوت ساخته است. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی HD با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل رنگ های زنده و واقعی تولید کرده و زوایای دید آن حتی در حالت افقی عالی است. ایسر در ساخت این نوت بوک از پردازنده Core i7-5500U اینتل در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 استفاده کرده است.

حافظه داخلی دستگاه یک ترابایت از نوع هارد دیسک بوده و از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce 820M بهره می‌‏برد. با وجود نمایشگر ۱۵ اینچی وزن این نوت بوک ۲.۵ کیلوگرم است که باعث می‌شود جابجا کردن آن دشوار نباشد. تاچ پد این نوت‌‏بوک مالتی تاچ است، به طور کامل از فرمان های چند لمسی پشتیبانی کرده و در مجموع حساسیت بالایی دارد. صفحه کلید V3 با گود بودن محل قرار گیری اش نسبت به سطح مچ و فاصله مناسب دکمه ها از یکدیگر به کاربر این امکان را می‌دهد که با سرعت بالا و با خطاهای بسیار کم، تایپ کند. از سایر مشخصات این نوت‌‏بوک می‏توان به یک پورت USB3، دو پورت USB2، خروجی VGA، خروجی HDMI، بلوتوث، جک هدفون، جک میکروفون، پورت شبکه RJ45 برای اتصال به اینترنت از طریق کابل، درگاه کارت خوان و DVD-RW اشاره کرد.

نوت‌‏بوک ایسر مدل Aspire V15 V3-572G-79RA با دو سال گارانتی سازگار ارقام در بازار های کشور عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات