موتورولا دروید توربو ۲ معرفی شد

سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام موتورولا پس از شایعات فراوان، دروید توربو ۲ را به صورت رسمی معرفی کرد؛ تلفنی با مشخصات سخت افزاری قوی و امکان شخصی سازی زیاد. برای اطلاع از مشخصات دقیق این تلفن همراه زومیت باشید.
تبلیغات

موتورولا دروید توربو ۲ از یک صفحه‌نمایش ۵.۴ اینچی و با رزولوشن QHD بهره می برد. این صفحه‌نمایش از نوع امولد بوده و توسط پوششی با فناوری ShatterShield موتورولا محافظت می شود. این پوشش از ۵ لایه جهت محافظت بهتر از صفحه‌نمایش تشکیل شده است. موتورولا برای اولین بار امکان شخصی‌سازی یک تلفن از سری دروید را از طریق Moto Maker فراهم کرده است. بنابراین می‌توانید کاور پشت دروید توربو ۲ را از بین جنس‌ها و رنگ‌هایی متنوع انتخاب کنید.

5

توان پردازشی دروید توربو ۲ توسط پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ تامین می‌شود. موتورولا برای فراهم کردن تجربه‌ی چندوظیفگی بهتر توسط کاربران، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم برای این گوشی در نظرگرفته است. دروید توربو در دو نسخه‌ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد؛ البته می‌توان از طریق اسلات میکرو اس دی حافظه‌ی این گوشی را ارتقاء داد.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

دروید توربو ۲ همانند موتو ایکس استایل از یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی به همراه فلش LED از نوع Dual-Tone بهره می‌برد. در بخش جلوی تلفن نیز از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. ظرفیت باتری مورد استفاده دراین دستگاه ۳۷۶۰ میلی‌آمپر‌ساعت است؛ بنابراین اگر استفاده‌ی متوسطی از تلفن خود داشته باشید، می‌توان انتظار شارژدهی چند روزه هم از این باتری داشت. علاوه بر این امکان شارژ سریع و شارژ بی سیم نیز در این گوشی فراهم شده است.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

موتورولا دروید توربو ۲ به صورت اختصاصی توسط ورایزن عرضه خواهد شد و قیمت نسخه‌ی آنلاک آن ۶۲۴ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات