LeTV گوشی جدید Le 1s و خودرو جدید هوشمند خود با همکاری استون مارتین را معرفی کرد

سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
LeTV یکی از جالب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در دنیا است. این کمپانی در چین با کسب و کار استریم ویدیو خود شناخته می‌شود و به تازگی در ماه‌های گذشته وارد بازار گوشی‌های هوشمند نیز شده است. حالا این شرکت امروز علاوه بر معرفی گوشی جدید، ورود خود به صنعت خودروهای هوشمند را نیز اعلام کرد.
تبلیغات

LeTV به تازگی با معرفی سه گوشی هوشمند با نام‌های Le1، Le 1 pro و Le Max وارد بازار گوشی‌های هوشمند شده است. این شرکت که با سرویس استریم ویدیو خود در چین شناخته می‌شود، با توجه به فروش مناسبی که داشته است توانسته عملکرد خوبی را در تجربه‌ی اول تولید گوشی هوشمند نیز از خود به جا بگذارد.

LeTV Le 1s images 2

امروز نیز این شرکت علاوه بر معرفی گوشی جدید، ورود خود به صنعت خودروهای هوشمند با همکاری استون مارتین و ورود به بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا را نیز تایید کرد. معرفی خودروی هوشمند موردی بود که انتظار آن را نداشتیم؛ چرا که LeTV در پوسترهای تبلیغاتی خود تنها به معرفی گوشی جدید اشاره کرده بود. در حال حاضر اطلاعات زیادی از خودرو در دست نیست و تنها می‌دانیم که این خودرو مجهز به رابط کاربری EUI 5.5 مبتنی بر اندروید شده و ظاهری همانند آن چه که در تصاویر می‌بینید خواهد داشت.

این خودرو یک خودروی الکتریکی بوده و سال آینده میلادی در نمایشگاه خودروی پکن در چین به نمایش درخواهد آمد. LeTV اعلام کرده است که برنامه‌ی خاصی برای این صنعت و همکاری با عوامل آن دارد و تا ۲ سال آینده پیشرفت‌های زیادی را نیز در این زمینه وعده داده است.

LeTV Le 1s images 3

گوشی جدید LeTV نیز Le 1s نام داشته و دارای صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی، ۳گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی Helio X10 مدیاتک بوده و ضخامتی ۷.۵ میلی‌متری خواهد داشت. این گوشی بدنه‌ای فلزی داشته و حسگر اثر انگشت نیز در قاب پشتی آن قرار گرفته است. به علاوه در Le 1s شاهد استفاده از پورت USB نوع سی و پشتیبانی از شارژ سریع نیز هستیم. نکته‌‌ی قابل توجه در مورد این گوشی قیمت عجیب ۱۷۳ دلاری آن است.

4ba7f755e5bf45eda86fa5907f509615

به علاوه LeTV تلویزیون جدید ۱۲۰ اینچی با نام Super TV uMax از نوع 3D 4K نیز معرفی کرده است. این تلویزیون توانایی بازپخش ویدیو 4K با نرخ فریم ۶۰ فریم در هر ثانیه را داشته و مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت این تلویزیون ۷۹ هزار دلار است.

نظر شما در خصوص محصولات معرفی شده توسط LeTV چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات