پوشش زنده زومجی از کنفرانس سونی در هفته بازی‌های پاریس [شروع شد]

سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره پس از گذر از نمایشگاه‌های E3، گیمزکام و توکیو، نوبت به پاریس و نمایشگاه بازی‌های ویدیویی در این شهر می‌رسد. سونی پیش از این اعلام کرده بود که در این نمایشگاه، نطق اختصاصی خواهد داشت. امشب ساعت ۲۰:۳۰ می‌توانید پوشش زنده این مراسم را در زومجی دنبال کنید.
تبلیغات

هفته بازی پاریس یا همان Paris Games Week اگرچه همایش شناخته‌شده‌ای بین مخاطبان بازی‌های ویدیویی محسوب نمی‌شود اما سونی امسال قصد دارد تا غیبت خود در نمایشگاه گیمزکام را به حساب حضور در پاریس و نمایش بازی‌های خود در این شهر بنویسد. به زبانی ساده‌تر، این عدم حضور سونی در گیمزکام امسال است که اهمیت نمایشگاه پاریس را دوچندان می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

    رسانه‌ها و محافل خبری مدام درباره نمایش بازی‌های جدید در کنفرانس امشب صحبت می‌کنند و حتی برخی از انواع خوشبین آن‌ها، صحبت از بازی جدید دیوید کیج یا نسخه هفتم سری Gran Turismo می‌کنند. هرچه که باشد، نیازی به یک صبر طولانی نیست. کنفرانس سونی در نمایشگاه گیم پاریس امشب ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد و شما از اینجا می‌توانید شاهد پوشش زنده زومجی از این رویداد باشید. 

    کنفرانس سونی

    اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات