بلک‌بری اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را برای Priv عرضه کرد

سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
مدتی قبل پیش فروش گوشی بلک‌بری priv  آغاز شد. این گوشی اولین محصول اندرویدی بلک‌بری محسوب می‌شود و این شرکت کانادایی به فروش این گوشی امید بسیاری دارد. به تازگی چند اپلیکیشن ویژه‌ی این گوشی توسط بلک‌بری در گوگل پلی قرار گرفته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی جدید بلک‌بری Priv به زودی برای عرضه عمومی آماده می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند استفاده از نخستین گوشی اندرویدی بلک‌بری را تجربه کنند. بلک‌بری تعدادی اپلیکیشن اختصاصی برای این گوشی اندرویدی درنظر گرفته، بنابراین با عرضه این اپلیکیشن‌ها دیگر کاربران مجبور نخواهند بود تا عرضه سفت‌افزار (Firmware) کامل برای ویژگی‌های بلک‌بری Priv صبر کنند. برای دریافت و آپدیت اپلیکیشن‌های گوشی جدید این شرکت کانادایی کاربران می‌توانند به گوگل پلی مراجعه کنند.

از جمله اپلیکیشن‌هایی که هم اکنون در گوگل پلی برای Priv  موجود است می‌توان به  BlackBerry Launcher، BlackBerry Services، BlackBerry Keyboard، BlackBerry Camera، MicrosoftexFAT، Password Keeper و DTEK اشاره کرد. نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه کرد این است که اپلیکیشن‌های مذکور در حال حاضر فقط برای Priv قابل دانلود و نصب هستند و شما نمی‌توانید آن‌ها را  روی هیچ گوشی دیگری آزمایش کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات