زومجی: بهترین فیلم‌های ‌باکس‌آفیس؛ وین دیزل در شکار جادوگر به اندازه‌ رانندگی موفق نبود!

سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
این هفته بازگشت وین دیزل به عنوان آخرین شکارچی جادوگر، به اندازه‌ی یک درصد از رانندگی‌هایش در سریع و خشمگین، جدول را تکان نداده است. زومجی در مطلب گزارش باکس‌آفیس این هفته‌ی خود، نگاهی به جدول فروش انداخته و سپس به معرفی جدیدترین فیلم‌های اکران شده پرداخته است.
تبلیغات

ضرب المثل «دود از کنده بلند میشه» کل اتفاقات این هفته‌ی باکس آفیس را در یک جمله خلاصه می‌کند. اگرچه فیلم ترسناک نوجوان‌پسند «مورمور» (Goosebumps) هفته‌ی قبل جلوتر از استیون اسپیلبرگ و گیلرمو دل‌تورو رده‌ی اول جدول را بدست آورد. اما ظاهرا این فیلم اقتباسی نتوانسته صدرنشینی‌اش را در مقابله با آخرین ساخته‌ی ریدلی اسکات، یعنی «مریخی» حفظ کند و از همین سو به رتبه‌ی دوم سقوط کرده است. این درحالی است که دیگر کله‌گنده‌ی جدول، «پل جاسوس‌ها» اثری از اسپیلبرگ هم موفق شده خودش را در جایگاه سوم چارت نگه دارد. اگرچه این هفته چهار فیلم جدید به صورت گسترده اکران شده‌اند، اما هیچکدام از آنها موفق نشده‌اند در جایگاهی بهتر از چهارم قرار بگیرند. دوتا از آنها فیلم‌های ترسناکی بودند که به مناسبت حال و هوای گرم هالووین عرضه شدند، اما هم واکنش منتقدان به هر دو فیلم بسیار منفی بوده و هم هیچکدام در گیشه توفیقی کسب نکرده‌اند. از همین رو، مجموع فروش دوازده فیلم اول جدول این هفته در مقایسه با همین هفته در سال پیش، ۷.۴ درصد با افت مواجه شده است؛ زمانی که فیلم ترسناک «اویجا» اکران شد و در جذب مخاطبان این ژانر پیروز بود.

برای مشاهده کامل مطلب بهترین فیلم‌های ‌باکس‌آفیس: وین دیزل در شکار جادوگر به اندازه‌ رانندگی موفق نبود! به زومجی مراجعه کنید.

باکس آفیس زومجی

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات