تصاویر ردمی نوت ۲ پرو، فبلت جدید شیائومی فاش شد

دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
این روزها که همگان منتظر معرفی آخرین پرچمدار شرکت چینی شیائومی هستند شاهد فاش شدن ۲ تصویر از فبلت جدید این شرکت هستیم. این تصاویر استفاده از بدنه فلزی و حسگر اثر انگشت را در ردمی نوت ۲ پرو تایید می‌کند. با ما در زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مرداد ماه امسال بود که شیائومی گوشی ردمی نوت ۲ را برای علاقه‌مندان به فبلت‌ها رونمایی کرد. به نظر می‌رسد شیائومی در ردمی نوت ۲ پرو از نظر سخت‌افزاری تغییری نسبت به ردمی نوت ۲ ایجاد نخواهد کرد. همانطور که در تصاویر دیده می‌شود این فبلت بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و احتمالا یکی از مدل‌های آن با حسگر اثر انگشت عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که شیائومی بر روی این گوشی از کدام نسخه‌ی اندروید استفاده خواهد کرد.

ردمی نوت ۲ پرو

احتمالا در ردمی نوت ۲ پرو شاهد یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهیم بود. طبق گزارش‌ها این گوشی نیز از باتری ۳۰۶۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. احتمالا همانند ردمی نوت ۲ در این گوشی نیز از پردازنده Helio X10 همراه با ۲ گیگابایت رم استفاده خواهد شد.

رقبای قدرتمندی برای شیائومی ردمی نوت ۲ پرو در چین وجود دارد هفته گذشته شاهد معرفی بلو چارم متال شرکت میزو بودیم که با داشتن بدنه‌ی آلومینیومی و حسگر تشخیص اثر انگشت فقط ۱۷۳ دلار قیمت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات