زوم‌اپ: نقشه دقیق متروی تهران و شهرهای مهم دنیا در Metro Map

یک‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
Metro Map اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که به کمک آن به نقشه‌ی دقیق و به روز متروی تهران، و همچنین دیگر شهر‌های مهم دنیا دسترسی خواهید داشت. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

مترو از جهات بسیاری نسبت به دیگر وسیله‌های نقلیه محبوب‌تر و به صرفه‌تر است به طوری که بدون درگیر شدن در گرما و ترافیک خیابان‌ها، می‌توان تنها با مبلغ بسیار اندکی شما را حتی به آن سر شهر ببرد. متروی تهران تا چندی پیش دارای سه خط جداگانه بود که نقاط مختلف استان تهران را به یکدیگر متصل می‌کرد و از آنجایی که چندی پیش خط چهارم نیز به آن اضافه شد، ممکن است برخی افراد در بخاطر سپردن مسیرها، ایستگاه‌ها و ... با مشکلات متعددی مواجه شوند. از همین رو داشتن یک نقشه‌ی دقیق، به روز و کامل در گوشی موبایل می‌تواند بهترین راه حل برای مدیریت مسیر مترو، و دور ماندن از اشتباهات سهوی در انتخاب مسیر‌ها باشد. Metro Map یکی از همین اپلیکیشن‌های کاربردی است که نقشه‌ای دقیق از خط‌های مختلف مترو، با تفکیک رنگ و نام هر ایستگاه را در اختیار دارندگان گوشی‌های ویندوزفون قرار می‌دهد.

Metro Map2

نکته‌ی جالبی که در Metro Map وجود دارد و مهم‌ترین عامل تمایز آن نسبت به دیگر همتایان آن است، پشتیبانی از نقشه‌ی متروی شهرهای مهم دنیا است به طوری که علاوه بر دسترسی به نقشه‌ی متروی تهران، می‌توانید به خطوط دقیق و به روز شهرهایی همچون شیکاگو، برلین، هنگ‌کنگ، بارسلونا و ... نیز دسترسی داشته باشید. برای دانلود این اپلیکیشن که به صورت رایگان برای گوشی‌های ویندوزفونی منتشر شده است، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات