سونی فروش بخش تولید موبایل این کمپانی را رسما رد کرد

جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
سونی همچنان در حوزه‌ی موبایل به فعالیتش ادامه خواهد داد و شایعات در خصوص فروش این بخش از کمپانی به این زودی رنگ واقعیت به خود نخواهد گرفت. تحلیل‌گران در سال‌های اخیر خبر از فروش سونی موبایل می‌دادند اما سونی رسما این موضوع را رد کرده است.
تبلیغات

از ابتدای سال جاری میلادی شایعات در خصوص فروش بخش تولید گوشی‌های هوشمند سونی بسیار به گوش می‌رسد. شنیده‌ها حکایت از این داشت که سونی در صورت سودده نبودن بخش تولید گوشی‌های هوشمند، این قسمت از کمپانی را در سال ۲۰۱۶ واگذار خواهد کرد. جاناتان لین، مدیر اجرایی سونی موبایل در تایوان صراحتا اعلام کرده که این کمپانی قصدی برای فروش بخش تولید موبایل خود ندارد. وی با اشاره به گفتگوی خود در تاریخ ۱۹ اکتبر با هیروکی توتوکی، مدیر سونی موبایل، رسما موضع سونی در قبال شایعات مطرح شده را اعلام کرده است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط لین، سونی موبایل تمرکز خود را برای توسعه‌ی کسب و کار خود و محصولاتی که تولید می‌کند، قرار خواهد داد. سونی اخیرا کارخانه‌ی جدیدی را در تایلند افتتاح کرده که براساس اطلاعات ارائه شده به مونتاژ گوشی‌های هوشمند این کمپانی اختصاص خواهد داشت.

لین در مراسم مربوط به رونمایی از اکسپریا زد ۵ پریمیوم در تایوان، به این نکته اشاره کرده که سونی در تلاش است تا گوشی‌های هوشمند خود را با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش بهتر، دوربین قوی‌تر و عملکرد باتری بهینه‌تر روانه‌ی بازار کند. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با قیمتی ۵۰۰ دلاری برای نسخه‌ی آنلاک شده در اختیار علاقمندان قرار بگیرد. سونی امیدوار است تا ۳۰ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی در کشور تایوان را در اختیار بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات