مایکروسافت اپلیکیشن نوت‌برداری Parchi را برای اندروید عرضه کرد

جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
عرضه اپلیکیشن‌های جدید و کاربردی برای اندروید و iOS استراتژی جدید مایکروسافت برای ورود به پلتفورم‌های مختلف است. به تازگی تیم توسعه گاراژ، اپلیکیشن Parchi را برای اندروید عرضه کرده است. برای آشنایی با این اپلیکیشن با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اخیرا شاهد سیاست جدیدی از سوی مایکروسافت در عرضه اپلیکیشن برای پلتفورم‌های مختلف هستیم. مدتی پیش خبرهایی مبنی بر عرضه اپلیکیشن تماس برای اندروید توسط مایکروسافت به گوش می‌رسید به نظر می‌آید مایکروسافت برای حضور فعال در این زمینه بسیار جدی است. در راستای همین تلاش‌ها به تازگی شاهد عرضه اپلیکیشن نوت‌برداری Parchi توسط تیم گاراژ این شرکت هستیم. مایکروسافت این اپلیکیشن را یک اپ سبک و سریع برای نوت‌برداری معرفی می‌کند.

شاید از خود بپرسید که مایکروسافت هم اکنون نیز یک اپلیکیشن نوت‌برداری بسیار محبوب به نام OneNote دارد پس چه دلیلی دارد که به دنبال توسعه یک اپ نوت‌برداری دیگر باشد. حقیقت این است که این اپلیکیشن در حقیقت یک اپ نوت‌برداری سریع و ساده به شمار می‌رود و تمرکز آن بیشتر بر روی نوت‌برداری ساده است به همین دلیل شاید مقایسه Parchi با اپلیکیشن کاملی همچون OneNote از نظر امکانات کار درستی نباشد. Parchi در حقیقت یک کلمه هندی بوده و معنای آن تکه‌های کاغذ کوچک برای نوت‌برداری است.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

طبق اعلام مایکروسافت کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است و کاربر برای نوت‌برداری نیازی به باز کردن قفل گوشی ندارد و در صفحه لاک‌ اسکرین به راحتی می‌تواند اقدام به نوت‌برداری کند. در Parchi قابلیت‌هایی مانند تگ‌گذاری، گذاشتن یادآور و انتخاب رنگ برای نوت‌های مختلف در اختیار کاربر خواهد بود. این اپلیکیشن از هشتگ نیز پشتیبانی می‌کند و فرد می‌تواند نوت‌های تصویری را نیز ذخیره کند.

تیم گاراژ در وب‌سایت خود در مورد این اپلیکیشن می‌گوید:

ما در ساخت اپلیکیشن Parchi سه هدف کلی را دنبال می‌کردیم. این اپلیکیشن باید بسیار ساده، سریع و سازگار با کاربر می‌بود. ما از کاربران گذشته‌ی خود چیزهای زیادی یاد گرفتیم ما نوت‌برداری را به صفحه لاک اسکرین گوشی کاربران آوردیم و آن چه که نیازمند بهبود بود را بهبود بخشیدیم.

نظر شما در مورد آخرین اپلیکیشن تولیدی مایکروسافت برای اندروید چیست؟

دانلود از گوگل پلی استور
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات