سونی کارخانه جدید تولید گوشی‌های هوشمند خود را در تایلند می سازد

شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این خبری در مورد احتمال خروج سونی از بازار گوشی‌های هوشمند را در زومیت با هم خواندیم که روز گذشته رسما رد شد. سونی به تازگی خبر از احداث کارخانه جدید تولید گوشی‌های اکسپریا در تایلند داده که نشان می‌دهد هنوز هم به امید روزهای روشن در حال سرمایه‌گذاری در بخش موبایل است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شاید در شرایط کنونی سونی موبایل یکی از سخت‌ترین دوران‌های تاریخ خود را سپری می‌کند ولی این شرکت خوش نامِ ژاپنی هنوز هم بدنبال آینده روشن برای موبایل‌های خود است از این رو این شرکت قصد دارد تا برای اولین بار طی ۲۰ سال گذشته کارخانه تولید گوشی‌های هوشمند جدیدی را در تایلند احداث کند.

این کارخانه سیستم تولیدی آغاز تا پایان دارد که طوری طراحی شده است تا تمام فرایند تولید  گوشی‌‌های هوشمند را از صفر تا ۱۰۰ در اختیار داشته باشد. انتظار می‌رود که تولید در این کارخانه جدید از سال آینده میلادی آغاز شود و سونی در نظر دارد تا سالیانه چندین میلیون گوشی اکسپریا را در این کارخانه تولید کند. طبق گزارش‌ها سرمایه‌گذاری اولیه در این کارخانه چندین میلیارد یِن بوده و این اولین برنامه سونی از زمان ساخت کارخانه تولیدی در پکن در سال ۱۹۹۵ بوده است.

بخش موبایل سونی در سال منتهی به ماه مارچ، ضرر ۱.۸۲ میلیارد دلاری را به ثبت رساند ولی در تلاش است تا از طریق اقداماتی اوضاع را تغییر دهد. سونی که به تازگی اکسپریا زد ۵ و اکسپریا زد ۵ کامپکت را به بازار عرضه کرده است در نظر دارد تا اولین گوشی هوشمند دنیا مجهز به نمایشگر 4K‌ یعنی اکسپریا زد ۵ پریمیوم را نیز طی هفته‌های آتی به بازار عرضه کند.

شما آینده‌ی سونی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات