زوم‌اپ: ساخت و ویرایش حرفه ای ویدئو با اپلیکیشن WeVideo Video Editor

جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
WeVideo Video Editor اپلیکیشنی برای ساخت و ویرایش فایل‌های ویدئویی در داخل موبایل‌ها است که با ارائه‌ی مجموعه ابزارهای حرفه ای، یک اپلیکیشن تخصصی را در زمینه‌ی کار با فایل‌های ویدئویی به وجود آورده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی را در رابطه با ویرایش فایل‌های ویدئویی منتشر کرده‌ایم که اکثریت آن‌ها، اقدام به اعمال افکت‌های متنوع یا برش ویدئو‌ها می‌کردند و به نوعی یک ویرایشگر ساده به حساب می‌آمدند. اما اپلیکیشن WeVideo Video Editor که در زمینه‌ی ساخت و ویرایش ویدئوها فعالیت دارد، برخلاف همتایان خود، تنها یک اپلیکیشن برای تفریح و سرگرم شدن نیست و از لحاظ درجه‌ی کیفی در سطح بسیار بالاتری نسبت به دیگر اپلیکیشن‌های ویرایش ویدئو قرار دارد. این حس در همان اولین ورود به اپلیکیشن به کاربران القا می‌شود و محیط غیرفانتزی و ساده‌ی برنامه، تداعی کننده‌ی نرم افزارهای حرفه‌ای و تخصصی ویرایش ویدئو در کامپیوتر خواهد بود. این اپلیکیشن با ارائه‌ی ده‌ها حالت آماده و حرفه‌ای، کار را برای افرادی که حوصله‌ی کافی برای ساخت ویدئوهای متفاوت از فایل‌های خود ندارند راحت کرده به طوری که تنها با چند کلیک، می‌توانید به نتیجه‌ی مورد نظر برسید.

WeVideo Video Editor2

اما شاید بتوان جالب‌ترین امکانی که در WeVideo Video Editor وجود دارد را بخش بصری و روایتی آن دانست به طوری که می‌توانید با فعالسازی رکوردر داخلی اپلیکیشن، ویدئویی را غاز به پخش کنید و مانند یک راوی روی آن صحبت کنید و در نهایت نیز، می‌توانید ویدئوی مورد بحث را همراه با صدای میکس شده‌ی خود روی آن به صورت HD از درون اپلیکیشن خروجی بگیرید. امکان استفاده از صداهای موجود در حافظه هم در نظر گرفته شده است تا بتوانید با انتخاب فایل‌های از پیش ضبط شده، یا حتی فایل‌های موسیقی، یک ویدئوی موزیکال از فیلم‌های ساده‌ی خود به وجود بیاورید. تم‌ها و افکت‌های بسیار متنوعی نیز در اپلیکیشن وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید جلوه‌ی خاصی به ویدئوی خود اضافه کنید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات