بلک‌بری Priv برای پیش فروش عرضه شد: پشتیبانی از ۲ ترابایت حافظه‌ی جانبی و قیمت ۷۴۹ دلاری

پنج‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بلک‌بری اولین تلفن همراه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید خودش را بدون برگزار کردن کنفرانس مطبوعاتی و آتش بازی رسانه‌ای برای پیش فروش قرارداده است.
تبلیغات

درحالی که شرکت‌های بزرگ برای معرفی تلفن‌های همراه خودشان تبلیغات گسترده و کنفرانس‌های مطبوعاتی ویژه‌ای برگزار می‌کنند، بلک‌بری راه متفاوتی را انتخاب کرده است و تلفن همراه BlackBerry Priv را برای پیش فروش قرارداده است.

بزرگ‌ترین سوال مطرح شده درباره‌ی این تلفن همراه قیمت آن بود که حالا می‌توان به این سوال پاسخ داد. این تلفن همراه با قیمت ۷۴۹ دلار برای پیش فروش قرارگرفته است. دومین سوال مهمی که به ذهن می‌رسد تاریخ عرضه‌ی عمومی این دستگاه است که این سوال نیز پاسخ داده شده است؛ بلک‌بری این تلفن همراه را در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) بصورت عمومی عرضه‌ خواهد کرد. نسخه‌ای که در حال حاضر برای پیش فروش قرار گرفته است با اپراتورهای Verizon،Sprint و U.S. Cellular هماهنگی ندارد.

بلک‌بری Priv از صفحه‌ی نمایش ۵.۴ اینچی استفاده می‌کند که توسط پوشش گوریلا گلس ۴ محافظت می‌شود. صفحه‌ی نمایش این دستگاه در هر دو سمت منحنی بوده و پردازنده‌ی آن نیز اسنپدراگون ۸۰۸ است. پردازنده‌ی این دستگاه ۶ هسته‌ای است و از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۱۸ استفاده می‌کند. حافظه‌ی رم این دستگاه ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایت است. هم‌چنین این دستگاه از کارت حافظه ی جانبی تا ظرفیت ۲ ترابایت پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی Priv از سنسور ۱۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ در حالی که دوربین جلوی دستگاه تنها ۲ مگاپیکسل است. باتری ۳۴۱۰ میلی آمپر ساعتی آن می‌تواند تا ۲۲.۵ ساعت استفاده‌ی عادی را پشتیبانی کند و هم‌چنین از قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد. این تلفن همراه ۹.۴ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن ۱۹۲ گرم است. هم‌اکنون می‌توانید این تلفن همراه اندرویدی را پیش خرید کنید. نسخه‌ی آنلاک آن از باندهای مختلف نسل ۴ ارتباطات پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات