زوم‌اپ: مرورگر کاربردی همراه با ماوس‌پد در PuffinWeb Browser

پنج‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
Pufin Web Browser یکی از جالب‌ترین مرورگرهای موبایل است که پشتیبانی پیش فرض از فایل‌های فلش و برخورداری از امکانات ویژه‌ای مانند موس‌پد و گیم‌پد مجازی، یکی از خاص‌ترین مرورگرهای موبایل به حساب می‌آید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

مرورگرها یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل به حساب می‌آیند که وجود آن‌ها روی هر گوشی موبایلی ضروری خواهد بود. از همین رو تعداد بسیار زیادی مرورگر متفاوت برای پلتفرم‌های موبایل تولید شده است که تنها بخشی از آن‌ها موفق به جلب توجه کاربران می‌شوند و Firefox و Chrome به نوعی پرچم داران شاخه‌ی مرورگرها در گوشی‌های موبایل به حساب می‌آیند. در این بین مرورگرهای دیگری نیز همچون Dolphin وجود دارند که با ارائه‌ی امکانات متفاوت و جالبی، موفق به جذب تعداد کاربران قابل قبولی شده اند. Puffin Web Browser یکی از این مرورگرها است که با پشتیبانی از امکاناتی که در هیچ مرورگری نمونه‌ی آن را پیدا نمی کنید خود را به یکی از شناخته شده‌ترین مرورگرهای موبایلی تبدیل کرده است. این مرورگر به طور پیش فرض از پخش فایل‌های فلش پشتیبانی می‌کند و سرعت باز کردن صفحات در آن، مثال زدنی است.

PuWeb 2

اما همانطور که گفته شد Puffin Web Browser دارای ویژگی‌هایی است که شاید برای هرکسی کاربردی نباشند اما وجود آن ها، به خصوص در حالی که نمونه‌ی آن‌ها در هیچ مرورگر دیگری نیست یک امتیاز ویژه برای Puffin به حساب می‌آید. برای مثال می‌توان به موس پد و گیم پد مجازی Puffin Web Browser اشاره کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید گشت و گذار در وب را بیش از پیش لذت بخش کنید. برای مثال وقتی یک بازی فلش را در مرورگر خود اجرا می‌کنید، می‌توانید با کلید‌های لمسی گیم پد به کنترل بازی مورد بحث بپردازید. یا با ماوس پد مجازی، می‌توانید با کشیدن انگشت خود در مکان مشخص شده، یک ماوس به مرورگر اضافه کنید تا از تکان دادن‌های مکرر انگشت خود به بالا یا پایین صفحه بی نیاز شوید و تنها در یک مربع کوچک و به کمک نشانگر موس، کارهای مورد نظر خود را انجام دهید. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این مرورگر می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

توجه: این نسخه از مرورگر Pufin توانایی باز کردن سایت های بلاک شده را ندارد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات