زومجی: نگاهی به قسمت افتتاحیه سریال ایرانی شهرزاد

چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین ساخته‌ی حسن فتحی، کارگردان به نام کشورمان که «شهرزاد» نام گرفته و پیش‌تر با نام «روزی روزگاری عاشقی» شناخته می‌شد، چند روزی است که با پخش قسمت اول در شبکه نمایش خانگی کار خود را آغاز کرده است. زومجی در بخش معرفی سریال خود، این بار سراغ این سریال ایرانی رفته تا نگاهی به قسمت اول آن داشته باشد.
تبلیغات

«شهرزاد» یکی از سریال‌هایی است که حداقل در نقطه‌ی آغاز با رکوردشکنی‌های بسیار( و به دنبالش ادعاهای بی‌پایان سازندگانش) پا به این عرصه گذاشته و با بودجه‌ای بسیار بالاتر از آن‌چه در این‌گونه سریال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، مراحل تولید خود را گذرانده است. فارغ از این، شهرزاد بازیگران بسیار زیاد و شناخته شده‌ای را با خود آورده که فعلا برای جذب سیلی از مخاطبان به تنهایی کافی به نظر می‌رسند. بازیگران کهنه‌کار و بزرگی چون علی نصیریان، نقش‌آفرینان حرفه‌ای و خوش‌سابقه‌ای چون سید شهاب‌الدین حسینی و حتی بازیگرانی چون ترانه علیدوستی که تا به امروز در هیچ سریالی نقش‌آفرینی نکرده‌اند با حضورشان در شهرزاد، کمپین تبلیغاتی اثر را شلوغ‌تر از آن‌چه کرده که به نظر می‌آمد و عده‌ی بسیاری را از هم‌اکنون جذب سریال کرده‌اند. مقدمه‌ و شرح آن‌چه که دیگران از شهرزاد گفته‌اند کافی است، حالا که قسمت اول منتشر شده نگاهی کلی به آن، پاسخگوتر و کارآمدتر از هر نوشته‌ی دیگری به نظر می‌رسد.

برای مشاهده کامل مطلب نگاهی به قسمت افتتاحیه سریال ایرانی شهرزاد به زومجی مراجعه کنید.

سریال شهرزاد

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات