وسترن دیجیتال در حال نهایی کردن خرید سن‌دیسک با مبلغ ۱۹ میلیارد دلار است

چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
پس از قرارداد بزرگ خرید EMC توسط دل حالا شرکت وسترن دیجیتال یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان حافظه‌ی دخیره‌سازی در دنیا، در حال خرید سن‌دیسک، یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان مموری فلش دنیا با قیمت ۱۹ میلیارد دلار است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت وسترن دیجیتال پس از آن که سامسونگ در مورد خرید سن‌دیسک تعلل کرد، از فرصت استفاده کرده و اقدام به خرید این شرکت با مبلغ ۱۹ میلیارد دلار کرده است. این قرارداد برای هر سهم ۸۶.۵ دلار ارزش دارد که به صورت مجموع برابر با ۱۹ میلیارد دلار می‌شود.

وسترن دیجیتال، هارد و SSD برای استفاده در کامپیوتر، لپ‌تاپ و سرورها تولید می‌کند. به علاوه این شرکت اقدام به فروش هاردهای اکسترنال به مشتریان نیز می‌کند. سن‌دیسک نیز سومین سازنده‌ی فلش مموری در دنیا است.

هر دو کمپانی در حال حاضر در کالیفرنیا واقع شده‌اند و دهه‌ها است که در حال فعالیت هستند. سن‌دیسک یکی از همکاران نزدیک توشیبا، از بزرگ‌ترین رقبای وسترن دیجیتال بوده است.

طبق روال معمول، این قرارداد باید مراحل زیادی را طی کند تا نهایی شود. وسترن دیجیتال انتظار دارد که این قرارداد در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶ میلادی نهایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات