زوم‌اپ: مجموعه‌ای از بهترین ویجت‌های هواشناسی - بخش اول

چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
مطالعه 3 دقیقه
ویجت‌های بسیاری در زمینه‌ی هواشناسی برای گوشی‌های اندروید وجود دارد که در این پست، به معرفی چند ویجت برتر و محبوب اندرویدی خواهیم پرداخت. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

ویجت‌ها بخشی از شاخه‌های نرم افزاری اندروید به حساب می‌آیند که که روش اجرا و کارکرد آن‌ها با اپلیکیشن‌های عادی اندروید متفاوت است. درواقع ویجت‌ها معمولا دارای آیکون مخصوص یا پنجره ای جداگانه برای اجرا نیستند و به صورت یک میانبر در صفحه‌ی خانگی اندروید استفاده می‌شوند و هر کدام دسترسی به اطلاعات خاصی را به طور سریع‌تر و راحت تر ممکن می‌سازند. برای مثال توسط ویجت پیامک می‌توانید لیستی از چند پیامک آخر خود را همیشه در صفحه‌ی خانگی خود داشته باشید تا از سر زدن‌های مکرر به صندوق پیامک بی نیاز شوید؛ یا توسط ویجت‌های دیگری می‌توانید به ساعت، میانبر روشن و خاموش کردن وای فای و...، دمای هوا، تاریخ، میزان شارژ باتری، قیمت طلا و ارز، آخرین پست‌های یک سایت یا مارکت و... دسترسی داشته باشید. به همین دلیل نیز ویجت‌ها یکی از محبوب‌ترین ابزارک‌های اندروید به حساب می‌آیند که روز به روز نیز به تعداد آن‌ها اضافه خواهد شد. در این سری پست‌ها، به بررسی برترین ویجت‌ها در زمینه‌های مختلف خواهیم پرداخت و برای شروع نیز، به یکی پر کاربردترین ویجت‌ها، یعنی ویجت‌های هواشناسی خواهیم پرداخت.

Tablet Weather Battery Widget

havashen2

این ویجت علاوه بر آنکه ساعت و دقیقه را برای شما به نمایش می‌گذارد، اطلاعات مفیدی را نیز درباره‌ی آب و هوای شهر مشخص شده به شما نشان خواهد داد که می‌توان از اطلاعات یاد شده به سرعت باد، دمای هوا، ساعات غروب و طلوع خورشید و همچنین تاریخ روز اشاره کرد. این ویجت از پوسته‌های بسیار زیبا و متنوعی نیز پشتیبانی می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توانید آن را بیش از پیش، زیبا و جذاب‌تر کنید. این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان در پلی استور گوگل منتشر شده است.

KWGT Kustom Widget Maker

havashen3

این ویجت نیز یکی از زیباترین ویجت‌های اندروید به حساب می‌آید که تنها یک نگاه به تصاویر بالا می‌تواند شما را با تنوع و زیبایی خاص این ویجت آشنا کند. نکته‌ی جالب درباره این اپلیکیشن که به صورت رایگان همراه با تبلیغ منتشر شده است، مربوط به بخش ویرایشگر آن است؛ به طوری که علاوه بر امکان استفاده از ویجت‌های آماده‌ی این اپلیکیشن، می‌توانید به صورت آزادانه و دلخواه نیز ویجت‌های خود را بسازید و درباره‌ی المان‌های قابل نمایش یا حتی مکان آن‌ها نیز خودتان تصمیم بگیرید.

Amber Weather Forecast Widget

havashen4

ویجت سوم در این مطلب نیز خوشبختانه به طور کاملا رایگان منتشر شده است و در زمینه‌ی نمایش ساعت، دما و تاریخ فعالیت دارد و یکی از ویجت‌های زیبای آب و هوایی محسوب می‌شود که البته برای کارکرد نیاز به نصب بودن اپلیکیشن هواشناسی Amber Weather دارد. تنها نکته‌ی منفی که دررابطه با این ویجت وجود دارد عدم تنوع در قالب‌های آن است؛ به طوری که به جز تغییر تصویر زمینه، تفاوت دیگری بین قالب‌ها وجود ندارد و ممکن است ظاهر یکنواخت آن بعد از مدتی برای کاربران تکراری شود.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات