زومجی: بهترین فیلم‌های باکس آفیس؛ بازگشت اسپیلبرگ و تام هنکس با Bridge of Spies

سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
در گزارش این هفته استیون اسپیلبرگ و گیلرمو دل‌تورو در مقابل اقتباس رمان نوجوا‌ن‌پسند آر.ال. استاین باید تسلیم می‌شدند! در کنار نظر منتقدان، زومجی نگاه کلی به جدیدترین فیلم‌های اکران شده و فعل و انفعالات جدول هفتگی انداخته است.
تبلیغات

این هفته در باکس آفیس اگرچه گیلرمو دل‌تور‌و‌ با «کریمسون پیک» به سینما بازگشته و استیون اسپلیبرگ و تام هنکس با «پُل جاسوس‌ها» زوج رویایی‌شان را باری دیگر تشکیل داده‌اند؛ اما این فیلم «مورمور» (Goosebumps) است که بهتر از بقیه عمل کرده و تاج پادشاهی جدول را بر سر گذاشته است. چه انتظاری داشتید؟ در هالیووین به سر نمی‌بریم که می‌بریم. این فیلم دارای المان‌های ترسناک نیست که هست. فیلم سرگرم‌کننده و خانواده‌پسند نیست که هست. پس، اتفاق عجیبی نیافتاده. اگرچه سونی در پیش‌بینی فروش افتتاحیه‌ی «مورمور» محافظه‌کار بود و حتی بعد از درآمد ۶۰۰ هزار دلاری فیلم در نمایش‌های شب پنج‌شنبه‌اش، مجبور شد افتتاحیه‌ی ۱۲ تا ۱۵ میلیون دلاری محصول‌شان را پیش‌بینی کند، اما در آخرهفته‌ای که باکس آفیس چهار اکران وسیع به خودش دید، «مورمور» آنقدر بیشتر از انتظارات آنها فروخت که توانست صدر جدول را بدست بیاورد. «مورمور» که در ۳ هزار و ۵۰۱ سالن سینما نمایش دارد، توانست ۲۳.۵ میلیون دلار به جیب بزند. این وسط، نمره‌ی A تماشاگران به فیلم نشان می‌دهد که «مورمور» هفته‌های درخشانی را در طول ماه اکتبر و بعد از آن تجربه خواهد کرد. مخصوصا با توجه به اینکه تا ۶ نوامبر که «فیلم پینات» (The Peanuts Movie) اکران می‌شود، چیزی برای سرگرم کردن خانواده‌ها باقی نمانده است.

برای مشاهده کامل مطلب بهترین فیلم‌های باکس آفیس؛ بازگشت اسپیلبرگ و تام هنکس با Bridge of Spies به زومجی مراجعه کنید.

باکس آفیس

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات