جپن دیسپلی پنل نمایشی ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن 8K را معرفی کرد

جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
اگر رزولوشن هیچ یک از ال‌سی‌دی‌های موجود در بازار نتوانسته شما را راضی کند، پس بهتر است نگاهی به محصول جدید جپن دیسپلی داشته باشید؛ این کمپانی ژاپنی موفق شده تا نمایشگری ۱۷.۳ اینچی را با رزولوشن 8K تولید کند.
تبلیغات

بخشی از مانیتورها و لپ‌تاپ‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۵ با بهره‌گیری از رزولوشن QHD روانه‌ی بازار شده‌اند، حال آنکه اگر این رزولوشن نیز نتوانسته چندان رضایت شما را جلب کند، پس باید در انتظار عرضه‌ ی گسترده‌ی پنل نمایشی جدید جپن دیسپلی بصورت تجاری به بازار باشیم، چراکه این کمپانی موفق به تولید پنل نمایشی ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن 8K شده است. این صفحه‌ی نمایش ۱۷.۳ اینچی قادر رزولوشن 8K را با نرخ فریم ۱۲۰ هرتز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. تراکم پیکسلی این صفحه‌ی نمایش ۵۱۰ پیکسل در هر اینچ است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط جپن دیسپلی این صفحه‌ی نمایش المان عمق را به تصاویر می‌بخشد که از این‌رو این پنل نمایشی برای استفاده در کاربردهای نظیر ویرایش تصاویر ویدیویی، استفاده در نمایشگر‌های پزشکی و حتی نمایشگرهای مخصوص انجام بازی‌ها مناسب می‌کند. هنوز اطلاعات تکمیلی در رابطه با این پنل نمایشی و قیمت مانیتور منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات