افزونه ادبلاک (AdBlock) امکان نمایش تبلیغات خوب را فراهم کرد

جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اگر از کاربران ادبلاک باشید، حتما متوجه شده‌اید با اجرای مرورگر خود صفحه‌ای از سوی این افزونه باز می‌شود که به شما می‌گوید این افزونه به «برنامه تبلیغات قابل قبول» پیوسته است.
تبلیغات

بسیاری از کاربران اینترنت برای خلاصی از شر تبلیغات و بنرهای آزاردهنده‌ای که در وب‌سایت‌ها دیده می‌شود، افزونه ادبلاک را نصب می‌کنند تا حجم زیادی از بنرهای فلش و... بلاک شوند. اما امروز این افزونه خبر از این داده که امکان نمایش تبلیغات قابل قبول فراهم شده و این افزونه کروم و فایرفاکس به Acceptable Ads Program پیوسته است.

«تبلیغات قابل قبول» آنهایی هستند که از استانداردهای ویژه‌ای بهره می‌برند تا شکل آزاردهنده‌ای نداشته باشند. بنابراین از این پس کاربران این افزونه تبلیغات خوب و غیرآزاردهنده را می‌توانند روی وب‌سایت‌های مختلف ببینند. البته اگر همچنان تمایل دارید هیچ تبلیغی را نبینید، می‌توانید با استفاده از تنظیمات این افزونه، قابلیت جدید را غیرفعال کنید.

به نظر می‌رسد قابلیت جدید می‌تواند بسیار کاربردی باشد و حتی تبلیغ‌کنندگان را مجبور کند تا بنرها و فلش‌های خود را به شکلی اصولی‌تر بسازند که منجر به آزار بازدیدکننده نشود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات