با XDP-100R پخش کننده موسیقی اندرویدی پایونیر بیشتر آشنا شویم

سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
اگرچه شاید رشد گوشی‌های هوشمند سبب شده تا  MP3 پلیرهای رایج از رونق بیفتند ولی این محصول هنوز هم برای مشتاقان صدای با کیفیت و علاقمندان به گجت‌های مخصوص موسیقی از جذابیت‌های زیادی برخوردار است.   در ادامه با XDP-100R  از محصولات شرکت ژاپنی پایونیر بیشتر آشنا می‌شویم.
تبلیغات

XDP-100R که اولین بار در جریان رویداد ایفا ۲۰۱۵ رونمایی شد، طراحی چهار گوش با بدنه آلومینیومی دارد که ما را به یاد محصولات Astell & Kern می‌اندازد البته با این تفاوت که دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا در سمت راست چپ دستگاه هستند ونه سمت راست آن. همچنین برخی XDP-100R‌ را با واکمن زد ایکس ۲ سونی مقایسه می‌کنند، البته واکمن سونی ۱۱۱۹ دلار قیمت دارد حال آن که XDP‌ با قیمت ۷۰۰ دلاری محصول به صرفه‌تری به نظر می‌رسد.

Pioneer XDP 100R Bedienelemente

یکی از مقامات شرکت پایونیر در مورد XDP-100R‌ گفته است:

این محصول برای کسانی ساخته شده است که احساس می کنند گوشی های هوشمند کیفیت صدای رضایت بخشی ندارند. 

XDP که از نظر نرم افزاری مجهز به اندروید است بدون تردید وقتی صحبت از کیفیت صدای بالا باشد، گوشی‌های هوشمند را شکست می دهد و از همه فرمت‌های صدا (از جمله FLAC، MQA، ALAC و DSD تا ۱۱.۲ مگاهرتز) پشتیبانی می‌کند. این فرمت‌ها کیفیت صدای بالاتری نسبت به MP3هایی که در حالت عادی گوش می‌کنیم، دارند. XDP‌ همچنین دارای دو مدار جداگانه است؛ یکی برای پردازنده و دیگری برای عناصر تولید کنده صدا. به گفته شرکت پایونیر این امر اثر نویز دیجیتالی را از بین می‌برد.

Pioneer XDP 100R Titel

 XDP-100R‌ مجهز به نمایشگر ۴.۷ اینچی با رزولوشن 720p و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی همچنین دو درگاه کارت حافظه MicroSD تا ۱۲۸ گیگابایت است. تنها با یک بار شارژ باتری می‌توانید تا ۱۰ ساعت به موسیقی با کیفیت صدای بالا گوش دهید. همچنین پایونیر دو ضربه گیر قابل جداشدن را در قسمت بالا و پایین این دستگاه برای محافظت هر چه بیشتر از آن در استفاده‌های روزمره در نظر گرفته است. هرچند که اگر این ضربه‌گیرها را هم از دستگاه جدا کنیم باز هم با یک دستگاه زمخت مواجه هستیم چه برسد به زمانی که ضربه‌گیرها هم به آن وصل باشند. 

Pioneer XDP 100R Seite links
Pioneer XDP 100R Rueckseite
Pioneer XDP 100R unten
Pioneer XPD 100R Copper

نظر شما در مورد XDP-100R‌ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات