فاش شدن تصاویر وان پلاس ایکس: بدنه شیشه‌ای، ۳ گیگابایت رم در دو رنگ سیاه و سفید

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
مطالعه 3 دقیقه
پس از عرضه‌ی پرچمدار جدید وان پلاس، این شرکت اعلام کرد که وان پلاس ۲ تنها تلفن همراه تولیدی آن‌ها در سال میلادی جاری نخواهد بود و محصول دیگری را نیز معرفی خواهند کرد. به گفته‌ی این شرکت، تلفن همراه هوشمند بعدی قبل از پایان سال رونمایی خواهد شد. این دستگاه در تاریخ ۲۹ اکتبر رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

تیزر‌های تبلیغاتی این شرکت نیز برای رونمایی از این محصول شروع شده است و در این تبلیغات حرف X به وضوح دیده می‌شود که تایید بر نام وان پلاس X است. استاندارد TENNA چین ،که معادل استاندارد FCC اروپا است چندی پیش این تلفن همراه را تایید کرد،همچنین این تلفن همراه در یکی از فروشگاه‌های اینترنتی چینی نیز دیده شد. به لطف این دو منبع حال می‌توان از مشخصات فنی این محصول قبل از عرضه‌ی آن مطلع شد. از اولین تصاویری که به بیرون درز کرده‌اند می‌توان متوجه شد که این محصول در دو رنگ سفید و سیاه تولید خواهد شد.

OnePlus X black and white leak 1

 قاب پشتی دستگاه از جنس شیشه است و نوار فلزی دور تا دور دستگاه قراردارد.  بلندگوهای این دستگاه نیز در پایین آن قرار گرفته است، همچنین می‌توان پورت USB-C را در پایین دستگاه مشاهده کرد.

OnePlus X leak 11

ظاهرا این تلفن همراه از صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی فول اچ دی بهره خواهد برد. ۳ گیگابایت رم و همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی از دیگر مشخصات این تلفن همراه است. پردازنده‌ی این دستگاه اسنپ دراگون ۸۰۱ ساخت کوالکام خواهد بود و با ۴ هسته ی خودش می‌تواند قدرت پردازشی بالایی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. همچنین از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۳۳۰ در این دستگاه استفاده شده است.

6376c013jw1ewyp6n7m81j20p018gq9g

دوربین پشتی دستگاه ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسل خواهند بود. هم‌چنین وان پلاس ایکس از نسل چهارم ارتباطات بهره خواهد برد. قیمت حدودی این دستگاه  در سایت چینی  حدود ۲۲۰ دلار بوده است. باتری این دستگاه ظرفیت ۲۴۵۰ میلی آمپر ساعتی دارد و ۱۳۸ گرم وزن دستگاه خواهد بود. سیستم عامل به کار گرفته شده نیز اندروید ۵.۱.۱ همراه با رابط کاربری وان پلاس اکسیژن او اس است. ابعاد این دستگاه نیز ۱۴۰ در ۶۹ در ۶.۹ میلیمتر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات