با تلفن وایب شات لنوو و قابلیت‌های ویژه عکاسی آن آشنا شوید

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
لنوو در تولید وایب شات بیشتر روی توانمندی‌های تصویری و دوربین تمرکز داشته است. حتی شکل ظاهری دستگاه از جنس آلومینیوم و به طور صیقلی طراحی شده که شباهت بسیاری به یک دوربین دارد.
تبلیغات

این روزها که به واسطه شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تب عکاسی و فیلم‏ برداری در میان مردم بالا رفته، گوشی هوشمندی که امکانات یک دوربین را در حد نیمه حرفه‏‌ای با خود به همراه دارد، قطعاً طرفداران بسیاری خواهد داشت.

VIBE Shot یگ گوشی هوشمند مجهز به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشت دستگاه و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی است که با کیفیت 1080p و سرعت۳۰ فریم بر ثانیه عکاسی و فیلم برداری می‌‏کند. فوکوس لمسی، قابلیت تشخیص چهره، لرزش‌گیر تصویر، روشنایی هوشمند (HDR)، تصاویر پیوسته پانوراما، لرزش‌گیر ویدئو، حسگر BSI و فلش سه گانه از ویژگی هایی هستند که به کاربر این امکان را می‌‏د‏هد تا با تلفن همراه خود لذت عکاسی حرفه‏‌ای را تجربه کند.

یک کلید فیزیکی اسلایدر نیز روی دستگاه قرار گرفته که هنگام عکاسی موجب حرکت میان حالت‌های هوشمند و حرفه‌ای می‌‏شود. این پرچمدار جدید لنوو از پردازنده ۸ هسته‌‏ای ۶۴ بیتی Snapdragon 615 کوالکام بهره می برد که شامل دو پردازنده 4 هسته‌‏ای با فرکانس‌‏های ۱.۷ گیگاهرتز و ۱ گیگاهرتز است. از مشخصات این گوشی هوشمند می‌‏توان به صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD مجهز به تکنولوژی ضد خش گوریلاگلس ۳، سیستم عامل اندروید ۵، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پردازنده گرافیکی Adreno 405 و حافظه رم ۳ گیگابایت اشاره کرد. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت فضای کافی برای عکس، ویدیو و موزیک را برای کاربر فراهم می کند. این مدل از دو سیم کارت نانو پشتیبانی می کند که با شبکه 2G، 3G و 4G LTE سازگار است.

وایب شات در رنگ های سفید، زرشکی و خاکستری، با یک سال گارانتی سازگار در بازارهای موبایل کشور عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات