زوم‌اپ: پاکسازی حافظه ی رم برای افزایش سرعت گوشی با RAM Cleaner

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
RAM Cleaner اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که می‌تواند با بستن اپلیکیشن‌های غیرکاربردی، سرعت دستگاه اندرویدی شما را افزایش چشمگیری ببخشد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اندروید با تمام ویژگی‌های بی نظیری که همراه خود دارد، دارای یک نقطه ضعف بزرگ نیز است و آن اعطای آزادی عمل بیش از حد به اپلیکیشن‌ها بوده که باعث می‌شود اپلیکیشن‌های نصب شده بدون اجازه‌ی کاربر، در پس زمینه‌ی گوشی به فعالیت بپردازند. شاید در ابتدا این موضوع چندان مشکل حادی به نظر نرسد اما به مرور زمان و با نصب برنامه‌های بیشتر، این اپلیکیشن‌ها در کنار هم حجم بزرگی از حافظه‌ی رم گوشی را به خود اختصاص می‌دهند و به نوعی در سرعت عملکرد گوشی، تاثیر منفی خواهند گذاشت. اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید، اپلیکیشن RAM Cleaner یک انتخاب کارآمد برای شما خواهد بود که در زمینه‌ی مدیریت دستورات در حال اجرای اندروید فعالیت داشته و با متوقف کردن فعالیت‌های بیهوده و آزاد کردن فضای اشغال شده، سرعت گوشی شما را بهبود می‌بخشد.

RAM Cleaner 2

نحوه‌ی کارکرد RAM Cleaner به این صورت است که به محض ورود به برنامه، فضای کلی رم، فضای اشغال شده و همچنین بخش آزاد آن به شما نمایش داده خواهد شد که با لمس گزینه‌ی Boost، تمام اپلیکیشن‌های غیرضروری که در پس زمینه‌ی گوشی در حال اجرا هستند متوقف خواهند شد. کش‌های مزاحم نیز که ازدحام آن‌ها می‌تواند یکی دیگر از موارد کندی گوشی به حساب بیاید در حین این عملیات حذف و در پایان، خلاصه ای از میزان کش‌های پاک شده و مقدار رم آزاد شده به شما نمایش داده خواهد شد. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات