زومجی: پیش‌نمایش بازی Halo 5: Guardians

یک‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره در حال نزدیک شدن به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تیراندازی نسل هشتم کنسول ایکس‌باکس نزدیک می‌شویم و نمایش‌های آن هر دارنده ایکس‌باکس وان را به وجد آورده است. زومجی در مقاله‌ای، پیش از انتشار بازی Halo 5 به تمام اطلاعات منتشر شده از آن پرداخته است.
تبلیغات

کاوننت‌ها را می‌شناسید؟ همان دشمنان همیشگی در سری Halo که شکل و شمایل عجیب و غریبی دارند و از هوش سرشاری بهره‌مند هستند؟ خب، شما باید برای آن‌ها متاسف باشید زیرا به زودی حتی وقت نفس کشیدن هم نخواهند داشت. می‌پرسید چرا؟ بیش از ۱۲ سال است که از عمر سری Halo می‌گذرد و همیشه جذابیت فوق‌العاده‌ای را به همراه داشته است. در تمام طول این مسیر یار و یاور شما و البته قهرمان زندگی بسیاری از ایکس‌باکس دوستان، کسی نبوده جز مسترچیف. او تمام مدت، در کهکشان عظیم به دنبال اهداف خود بود و هر کاوننتی که سر راهش قرار می‌گرفت از بین می‌برد و از این جهت اگر شما یک کاوننت بودید، مسترچیف تبدیل به بدترین کابوس شما می‌شد. حال به زمان عرضه Halo 5: Guardians نزدیک می‌شویم و این کابوس مرگبار برگشته و حتی دوستان خود را هم با خود آورده است. با زومجی همراه باشید تا پیشنمایش یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تیراندازی نسل هشتم ایکس‌باکس را مطالعه کنید و اطلاعات جامعه‌ای در واپسین روزهای عرضه Halo 5: Guardians به دست آورید.

برای مشاهده کامل مطلب پیش‌نمایش بازی Halo 5: Guardians  به زومجی مراجعه کنید.

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات