VMware درصدد تصاحب Boxer است

یک‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه کمپانی مادر VMware یا همان EMC توسط دل تصاحب شده، اما این موضوع باعث نشده تا VMware بیکار بنشیند. این کمپانی سه شنبه‌ی گذشته اعلام کرده که در پی تصاحب Boxer است. باکسر توسعه دهنده‌ی سرویس‌ کلاینت ایمیل با همین نام و یک اپلیکیشن تقویم است.
تبلیغات

پس از خرید EMC توسط دل، حال VMware به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های EMC درصدد خرید توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن کلاینت ایمیل و توسعه‌ی دهنده‌ی تقویم باکسر است. در صورتی که از رام اختصاصی سایانوژن ۱۲ استفاده کرده باشید، با اپلیکیشن کلاینت ایمیل باکسر آشنا هستید؛ چراکه این اپلیکیشن در این سیستم‌عامل به عنوان کلاینت ایمیل پیش‌فرض مورد استفاده قرار می‌گیرد. VMware در نظر دارد تا باکسر را با سیستم مدیریت AirWatch ادغام کند. این مهم سال آینده‌ی میلادی پس از نهایی شدن خرید باکسر انجام خواهد شد.

سانجای پونن، یکی از مدیران VMware در خصوص عملکرد باکسر و اهمیت آن این چنین اظهار نظر می‌کند:

باکسر نسل جدید راهکارهای مدیریت اطلاعات شخصی را ارائه کرده که می‌توان آن را گزینه‌ی ایده‌آلی برای استفاده توسط مشتریان تجاری و اینترپرایز خواند؛ چراکه این سرویس تمام ملزومات ارتباطی با سایر راهکارهای پرطرفدار نظیر باکس، دراپ‌باکس، اورنوت، فیس بوک، جی‌میل، آی‌کلاد، سیلزفورس، توییتر، آتلوک و یاهو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اندرو آی، مدیر عامل باکسر در خصوص ادغام باکسر با AirWatch این چنین اظهار نظر کرده است:

با استفاده از این سرویس، کسب و کارها می‌توانند تا ابزاری مطمئن را برای برقراری ارتباط با ایمیل و سایر محتوای مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند در اختیار کارمندان خود قرار دهند.

ادغام باکسر با AirWatch را باید یک راهکار خوب برای تبدیل کردن سرویس VMware به یک نرم‌افزار و سرویس دوست داشتنی و جذاب خواند؛ چراکه این سرویس امکان مدیریت و دسترسی به تمام محتوای پرکاربرد در سطح اینترنت را برای کاربران محیا می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات