فاش شدن اطلاعات و تصاویر بیشتر از بلک‌بری پریو

جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای گذشته و با فاش شدن تصاویر و ویدیوهای مختلف از اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری با نام Priv، تقریبا تمامی مشخصات آن مشخص شده است و حالا با فاش شدن تصاویر بیشتر شاهد تکمیل شدن اطلاعات از این گوشی هستیم.
تبلیغات

بلک‌بری قصد دارد تا در هفته‌های آینده اولین گوشی اندرویدی خود را معرفی کند. گوشی که تقریبا تمامی اطلاعات آن فاش شده و حالا تصاویر جدید آن فاش شده تا اطلاعات ما را از آن کامل‌‌تر کند.

بنابر این تصاویر، بلک‌بری پریو مجهز به صفحه نمایش ۵.۴ اینچی با رزولوشن QHD شده و این صفحه نمایش دارای لبه‌های خمیده نیز خواهد بود. همچنین این گوشی دارای باتری نسبتا بزرگ با ظرفیت ۳۴۱۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز خواهد شد و از حسگر دوربین تحت لیسانس Schneider Kreuznach بهره خواهد برد.

از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸، ۳ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و دوربین خودعکس (سلفی) ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

در حال حاضرتنها اطلاعاتی که در مورد پریو نامشخص است زمان معرفی و عرضه‌ی رسمی آن است. با این حال انتظار می‌رود این گوشی به زودی و با قیمت ۶۳۰ دلاری روانه‌ی بازار شود.

بلک‌بری امید زیادی به موفقیت گوشی اندرویدی خود دارد و اگر پریو نتواند انتظارات این شرکت را برآورده کند ممکن است حتی بلک‌بری از بازار گوشی‌های هوشمند نیز خارج شود.

blackberry priv 1
blackberry priv 9
blackberry priv 11
blackberry priv 13
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات