OneNote‌ و OneDrive برای ویندوز 10 موبایل بروزرسانی شدند

جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت علاوه بر ارائه Build‌ جدید برای ویندوز ۱۰ موبایل، دو نرم‌افزار مهم وان نوت و وان درایو را نیز برای نسخه موبایل بروزرسانی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت با ارائه بیلد 10549، ایموجی‌ها، کورتانا و نرم افزار پیام رسان را در کنار ارتقای عملکرد و پایداری بیشتر بروز کرده است و این در حالی است که طبق وعده‌های قبلی ویندوز ۱۰ موبایل از ماه دسامبر (آذر ماه) عرضه خواهد شد.

بروزرسانی صورت گرفته برای نرم‌ افزارهای وان درایو و وان نوت پایداری و عملکرد این دو نرم افزار را بهبود بخشیده است. با وجود این که ویندوز ۱۰ موبایل هنوز به صورت رسمی ارائه نشده است ولی Insiders که از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند به نرم افزارهای طراحی شده برای پلتفرم نرم افزارهای یونیورسال مایکروسافت دسترسی دارند. 

اگر احیانا جزو کسانی هستید که با وان نوت آشنایی ندارید؛ وان نوت دفترچه یادداشت دیجیتالی است که از طریق وان درایو بین تمام دستگاه‌های متصل به اینترنت شما به اشتراک گذاشته می‌شود تا یاد داشت‌های خود را همه جا در اختیار داشته باشید.  از سوی دیگر وان درایو سرویس خدمات ابری مایکروسافت است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا اسناد، موسیقی‌ها، ویدیوها و هر فایل دیگر خود را روی فضای ابری ذخیره کنند تا در هرجایی که به فایل‌های خود  نیاز پیدا کردند با اتصال به وان درایو از آن‌ها استفاده کنند.

اگر در حال حاضر از ویندوز ۱۰ موبایل استفاده می‌کنید، چه بهبودهایی در وان درایو و وان نوت مشاهده می‌کنید؟ لطفا در قسمت نظرات دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات