گوشی تایزنی سامسونگ زد 3 معرفی شد: نمایشگر ۵ اینچی اچ دی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
مطالعه 3 دقیقه
زد 1 سامسونگ به لطف قیمت مناسب و البته تبلیغات برند سامسونگ توانست به فروش فراتر از حد تصور برای یک گوشی با سیستم‌عامل جدید تایزن دست یابد.  حالا سامسونگ در ادامه‌ی مسیر خود برای بهبود و به بلوغ رساندن گوشی‌های تایزنی، امروز گوشی‌ هوشمند زد ۳ که مدت ها شایعات زیادی پیرامون آن در محافل خبری مطرح بود را معرفی کرد.  درست مانند زد 1، سامسونگ زد 3 گوشی هوشمند تایزنی جدید غول فناوری کره جنوبی  هم طی مراسمی در هند معرفی شد.
تبلیغات

Z3 گوشی تایزنی ارزان قیمت دیگری مانند Z1 است؛ با این تفاوت که از نظر مشخصات سخت افزاری بهبود خوبی داشته. از نظر طراحی نمای جلوی زد 3 شباهت زیادی به نسل پیشین خود دارد، ولی در قسمت پشتی شاهد دو انحنا در کناره‌های این گوشی  شبیه به آنچه که پیش از این در گلکسی نوت 5 دیده بودیم، هستیم. این انحنا باعث می‌شود تا گوشی بهتر در دست قرار بگیرد؛ ضمن این که زیبایی خاصی به گوشی می‌بخشد.

Samsung Z3 Gold front 720x479

زد 3 سامسونگ مجهز به نمایشگر ۵ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده ۴ هسته‌ی ۱.۳ گیگاهرتز با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت ارتقاء توسط کارت حافظه‌ی خارجی تا ۱۲۸ گیگابایت است. دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت پشتی و دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی سامسونگ زد 3 تعبیه شده است. سامسونگ برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند زد 3 باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. ضمن این که ویژگی Ultra Power Saving  هم در زد 3 وجود دارد.

Samsung Z3 Silver back 720x479

سیستم‌عامل تایزن ۲.۳ روی این گوشی هوشمند نصب شده و در آینده نزدیک بروزرسانی نسخه ۲.۴ نیز برای آن عرضه می‌شود. از آنجا که زد 3 در هند معرفی شده است نرم افزارهای My Galaxy و  Mix Radio بصورت رایگان برای آن ارائه شده‌اند.

گوشی هوشمند زد 3 سامسونگ از همین ماه در هند برای فروش در رنگ‌های طلایی، سیاه و نقره‌ای  عرضه خواهد شد. هر چند قیمت این گوشی هوشمند مناسب به نظر می‌رسد، ولی از شبکه 4G پشتیبانی نمی‌کند. برخی شایعات حاکی از این هستند که زد 3 در بازارهای اروپا هم عرضه خواهد شد؛ هر چند موفقیت یا عدم موفقیت این گوشی هوشمند در بازارهای هند و بازار‌های نوظهور دیگر تاثیر مستقیمی بر عرضه زد 3 در اروپا خواهد داشت.

Samsung Z3 Black right side 720x480

نظر شما در مور جدیدترین گوشی هوشمند تایزنی سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات