کنفرانس رسمی اچ‌تی‌سی ۲۸ مهر برگزار می‌شود؛ احتمال معرفی گوشی وان ای 9

چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی در سال‌های نه چندان دور سومین تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند در بازار بود و گوشی وان ام ۷ و وان ام ۸ این شرکت با داشتن طراحی زیبا توانستند فروش خوبی برای این شرکت به ارمغان بیاورند؛ اما پس از آن بود که روند نزولی شرکت آغاز شد و حالا اچ‌تی‌سی سعی دارد تا با معرفی گوشی جدید در روز ۲۸ مهر به این روند پایان دهد.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و در حال حاضر تلاش می‌کند تا از این روزها گذر کرده و با راه‌ حل‌هایی جدید بار دیگر جایگاه گذشته‌ی خود را بدست آورد. حالا به نظر می‌رسد این شرکت در اولین گام قصد دارد تا روز ۲۸ مهر ماه (۲۰ اکتبر) با معرفی گوشی جدیدی با نام وان ای ۹ بار دیگر خود را در بازار گوشی‌های هوشمند مطرح کند.

اچ‌تی‌سی به تازگی با انتشار ویدئویی کنفرانس روز ۲۸ مهر ماه خود را تایید کرده و به نظر می‌رسد در آن روز شاهد معرفی One A9 خواهیم بود. بنابر شایعات گذشته وان ای ۹ دارای صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود.

دوربین اصلی این گوشی مجهز به حسگر ۱۳ مگاپیکسل شده و دوربین ثانویه آن نیز ۴ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی برعهده‌ی باتری ۲۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی آن بوده و شاهد حسگر اثر انگشت در قسمت پنل جلوی گوشی نیز خواهیم بود.

کنفرانس رسمی اچ‌تی‌سی روز ۲۸ مهر ماه در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا وان ای ۹ می‌تواند اچ‌تی‌سی را به دوران اوج خود بازگرداند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات