اپل آی مک 21.5 اینچی 4K و 27 اینچی 5K را با صفحه‌ی نمایش رتینا معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل امروز نسل جدید محصولات سری آی مک خود را معرفی کرد که شامل نسخه‌ی ۲۱ اینچی مجهز به صفحه‌ی نمایش رتینا با رزولوشن 4K و نسخه‌ی ۲۷ اینچی مجهز به صفحه‌ی نمایش رتینا با رزولوشن 5K است. با زومیت باشید تا نگاهی به جزئیات آی‌مک‌های جدید اپل داشته باشیم.
تبلیغات

اپل امروز نسل جدید آی‌مک‌های خود را معرفی کرد. محصولات جدید سری آی مک شامل نسخه‌ی ۲۱ و ۲۷ اینچی از این محصول است که به ترتیب به صفحه‌ی نمایش رتینا با رزولوشن 4K و 5K مجهز شده‌اند.

دسکتاپ‌های جدید اپل از پردازنده‌های سریع اینتل در کنار پردازنده‌های گرافیکی سری آیریس بهره می‌برند. همچنین باید به دو پورت تاندربولت و حافظه‌ی داخلی دو ترابایتی فیوژن تعبیه شده در این محصولات اشاره کرد.

اپل در کنار آی‌مک‌های جدید خود، نسل جدید ابزار جانبی مجیک را نیز معرفی کرده که شامل کیبورد، مجیک ماوس ۲ و مجیک ترک پد ۲ می‌شود.

iMacInt

مجیک کیبورد با قیمت ۹۹ دلار روانه‌ی بازار شده و می‌توان آن را با بهره‌گیری از قابلیت اتصال بلوتوث متصل کرده و مورد استفاده قرار داد. اپل در این محصولات، باتری لیتیوم یونی قابل شارژ را نیز تعبیه کرده که می‌توان با اتصال کابل شارژر که یک طرف آن پورت لایتنینگ و دیگری USB است، مجیک کیبورد جدید را می‌توان در کمتر از دو ساعت بصورت کامل شارژ کرد. اپل کیبورد جدیدش را از نوع طراحی کرده، بطوریکه میزان پایداری کلید‌ها تا ۳۳ درصد افزایش یافته و با توجه به کاهش ارتفاع کیبورد، تایپ کردن بسیار راحت‌تر شده است.

مجیک ترک‌پد ۲ اپل با برچسب قیمت ۱۲۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد. این ترک پد از وجود فناوری فورس تاچ بهره می‌برد. با توجه به بهره‌گیری از شیشه در سطح این ترک‌پد، ۲۹ درصد به فضای آن اضافه شده است. مجیک ماوس ۲ نیز با قیمت ۷۹ دلار به فروش خواهد رسید. ماوس جدید اپل نیز از وجود باتری شارژی لیتیوم یونی بهره می‌برد. اپل طراحی داخلی ماوس خود را نیز عوض کرده که نییجه‌ی آن استفاده‌ی کمتر از قطعات متحرک داخلی است.

اپل، آی‌مک‌های جدید خود را از امروز به فروش می‌رساند. قیمت این محصولات جدید به ترتیب برای نسخه‌ی ۲۱.۵ و ۲۷ اینچی ۱٫۴۹۹ و ۱٫۷۹۹ دلار است. کاپرتینویی‌ها در کنار دو محصول جدید معرفی شده همچنان به تولید مک‌بوک ۲۱.۵ اینچی غیررتینا با قیمت ۱٫۰۹۹ و ۱٫۲۹۹ دلار ادامه خواهند داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات