عرضه رسمی گوشی‌های لنوو در بازار ایران توسط سازگار ارقام

سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
مطالعه 5 دقیقه
دیروز شرکت سازگار‌ ارقام نشست خبری را برگزار کرد که در آن به طور رسمی خود را به عنوان نماینده گوشی‌های لنوو در ایران معرفی کرد.
تبلیغات

لنوو بزرگ‌ترین فروشنده لپ تاپ در دنیا است که در صنعت موبایل هم جایگاه ویژه‌ای دارد و درصدد است در بازار موبایل ایران هم سهم خوبی را به خود اختصاص دهد.

sazgarlenovo1

اصلاحی، مدیر کالای موبایل سازگار در مراسم معرفی و رونمایی از گوشی‌های لنوو در بازار ایران اعلام کرد:

لنوو درصدد است نوآوری و محصولات جدید دنیا را در اختیار مردم قرار دهد و خدمات پس از فروش خوبی ارایه کند. 

وی درباره‌ی آمار فروش گوشی توسط لنوو در دنیا گفت:

این شرکت در طول سه ماهه اول سال‌جاری میلادی توانست رتبه‌ی پنجم جهانی را به خود اختصاص دهد.

به گفته‌ی او،‌ لنوو  سالانه ۳۹ میلیارد دلار فروش دارد و از ۵۴ هزار کارمند و متخصص برخوردار است، لنوو همچنین در بیش از ۱۶۰ کشور جهان شبکه فروش و توزیع رسمی دارد. این شرکت در هر ثانیه ۴ محصول به فروش می‌رساند.

اصلاحی با بیان اینکه لنوو به طور کلی گوشی‌های هوشمندش را در چهار دسته طبقه بندی کرده، گفت:

VIBE، گوشی‌های پرچمدار شرکت محسوب می‌شوند، P گوشی‌های سری Power هستند و مشخصات ویژه‌ای دارند، S سری Style، گوشی‌های باریک و سبک این برند به شمار می‌روند و گوشی‌های سری A ارزان قیمت‌های این برند هستند.

مدیر بخش موبایل سازگار همچنین به جایگاه ایران در منطقه اشاره کرد و گفت:

کشور ما در منطقه بالاترین سهم را دارد و از سوی دیگر بالاترین میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی متعلق به بازار ایران است.

sazgarlenovo2

وی سبد محصولات موبایلی لنوو را که شامل گوشی‌های پایین رده و میان رده‌ است و توسط این شرکت در بازار عرضه می‌شوند، A319، A2010، A526، A650، A369، A328، A6000 و S930 اعلام کرد.

به گفته‌ی وی، S90 غیر از طراحی که شباهت بسیاری به آیفون دارد، از دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که مجهز به فلش نیز است و برای گرفتن عکس‌های سلفی در محیط‌های کم‌نور مناسب است و از سنسور BSI نیز بهره می‌برد. دوربین پشت این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و از شبکه‌های 4G پشتیبانی می‌کند. ۲ گیگابایت حافظه رم این گوشی در کنار 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و نمایشگر SuperAMOLED HD از دیگر مشخصات آن است.

این گوشی از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است و می‌تواند تا ۲ روز شارژ نگه دارد و می‌توان تا ۴۶ ساعت با آن مکالمه کرد، همچنین می‌توان از آن به عنوان پاوربانک بهره برد و گوشی‌های دیگر را با آن شارژ کرد.

از گوشی‌های خوش قیمت این برند می‌توان به A7000 اشاره کرد که امکانات و طراحی خوبی دارد. این گوشی از صدای دالبی و  ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد.

بر اساس گزارش اصلاحی، سازگار ارقام در کنار مدل A7000 مدل دیگری با نام A7000 Plus وارد بازار خواهد کرد، این مدل که احتمالاً مدل جهانی K3 Note خواهد بود با‌‌ همان ویژگی‌های مدل A7000 اما با نمایشگر FullHD عرضه می‌شود.

این گوشی جدید‌ترین محصول لنوو است و تلفیقی از یک تلفن هوشمند پیشرفته به همراه دوربین با قابلیت‌های بالا است.  این گوشی یک Camera Phone است و قابلیت‌های عکاسی پیشرفته‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. باتری این گوشی ۲۹۰۰ میلی آمپری است که با وجود نمایشگر ۵ اینچی زمان زیادی شارژ نگه می‌دارد.

در ادامه، عالیان مقدم، مدیر تحقیقات و توسعه سازگار ارقام، گوشی Vibe Shot را به عنوان یک Camera Phone معرفی کرد. وی گفت:

یکی از مهم‌ترین امکانات این گوشی، طراحی و کلید فیزیکی شا‌تر است که حسی از دوربین‌های دیجیتال را برای کاربر فراهم می‌کند. این گوشی به سنسوری مجهز شده تا فاصله تا سوژه را بسنجد بنابراین سریع‌تر می‌توان روی سوژه فوکوس کرد. فوکوس کردن با این تکنیک فقط ۲۰ میلی ثانیه طول می‌کشد، در حالی که با روش‌های قدیمی این زمان حدود دو ثانیه افزایش می‌یابد.

می‌توان دوربین را در دو حالت خودکار یا دستی Auto/Pro تنظیم کرد و با قرار دادن دوربین در حالت Pro به ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری همچون سرعت شا‌تر، تراز سفیدی، گشودگی دیافراگم، ISO و فوکوس خودکار دسترسی داشت.

سنسور  ۱۶ مگاپیکسلی از نوع BSI روی این گوشی قرار گرفته است. BSI تکنولوژی خیلی جدیدی نیست اما بر روی هر دوربینی یافت نمی‌شود و جزو امکانات Camera Phoneهای حرفه‌ای است. سنسورهای BSI این امکان را فراهم می‌کنند تا جذب نور تا ۹۰ درصد نسبت به سنسورهای معمولی افزایش پیدا کند، این قابلیت عکاسی در شرایط نوری ضعیف را متحول می‌کند.  لرزشگیر اپتیکال هم که روی گوشی قرار گرفته برخلاف تکنیک‌های نرم افزاری بطور موثرتری لرزش‌های ناشی از خطای دست را اصلاح می‌کند. فلاش ۳ گانه‌ی این گوشی هم طیف رنگ طبیعی‌تری دارد.

سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی نسخه ۵.۰ بطور پیش فرض روی دستگاه نصب شده که امکان بروزرسانی به نسخه‌ی ۵.۱ نیز وجود دارد.

نمایشگر ۵ اینچی این دستگاه دارای رزولوشن Full HD است و از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه درگاه میکرو اس دی  بهره می‌برد. Vibe Shot همچنین از دو سیم کارته است و  شبکه‌ی 4G نیز پشتیبانی می‌کند.

این گوشی  در ۳ رنگ خاکستری، سفید و قرمز به بازار عرضه می‌شود و در قسمت پشت و روی آن از شیشه‌ی ضد خش Gorilla Glass 3 استفاده شده و فریم دور آن نیز از جنس آلومینیوم است.

دکمه شا‌تر این گوشی علاوه بر امکان عکسبرداری قابلیت‌های دیگری هم دارد، اگر صفحه‌ی گوشی خاموش باشد با دوبار فشردن این دکمه، دوربین بطور خودکار بدون روشن شدن صفحه، عکس می‌گیرد و با یکبار فشردن نیز امکان ورود به اپلیکیشن دوربین فراهم می‌شود.

sazgarlenovo5

بر اساس گزارش مدیر کالای موبایل شرکت سازگار ارقام، گوشی Vibe Shot در طول ۲ هفته آینده به شکل رسمی با قیمتی حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با گارانتی سازگار ارقام وارد بازار ایران خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات