کجارو: راهنمای سفر به استکهلم ؛ سوئد

یک‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
استکهلم ؛ پایتخت کشور سوئد یکی از زیباترین شهرهای جهان به شمار می‌رود. مهم نیست چند بار به این شهر سفر کنید، چرا که هربار شما را شگفت زده خواهد کرد. تقریبا هرچیزی که در آن مشاهده می کنید خوش منظر و مناسب برای عکاسی است. استکهلم در عرض ۱۴ جزیره گسترش یافته و مملو از موزه‌ها، جاذبه‌های دیدنی  و آثار هنری است. یکی از بهترین شهرهای دنیا که از سفر به آن پشیمان نخواهید شد. در ادامه با کجارو همراه باشید تا هر آنچه را که برای سفر به این شهر نیاز است با هم مرور کنیم.
تبلیغات

استکهلم به گران بودن شهرت دارد و کاملا سزاوارش است. می توان به راحتی این شهر را در میان گران‌ترین نقاط این سیاره‌ی خاکی به شمار آورد. با وجود بزرگ بودن، با یکی از پاک‌ترین شهرهای جهان روبرو هستیم، چرا که مردم سعی می کنند کمتر از وسایل نقلیه‌ی سوختی استفاده کنند. در هر صورت اگر توانایی مالی کافی دارید نباید فرصت بازدید از این شهر را از دست بدهید. علاوه بر این، در مطلب پیش رو سعی کرده‌ایم تا حد امکان راهنمایی‌های مناسب را برای کسانی که محدودیت مالی دارند بگنجانیم. پس با ما همراه باشید. با کجارو همراه باشید.

برای مطالعه‌ی متن کامل مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

Stockholm5

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات