هواوی Enjoy 5 معرفی شد: نمایشگر 5 اینچ، پردازنده MT6735 مدیاتک و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

یک‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این در زومیت خواندیم که هواوی  به تازگی سهم فروش خود را در ۵ کشور بزرگ اروپا ۲ برابر بیشتر کرده است. ساعتی پیش  این شرکت  به طور رسمی گوشی هوشمند Enjoy 5‌ را نیز معرفی کرد. به نظر می‌رسد خط تولید هواوی هنوز هم سورپرایزهایی برای بازار دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 گوشی هوشمند Enjoy 5 مجهز به نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ است. این رزولوشن در کنار اندازه نمایشگر ۵ اینچی تراکم پیکسلی ۲۹۴ پیکسل در اینچ را برای Enjoy 5‌ به ارمغان آورده است.

پردازنده مرکزی MT6735 مدیاتک و پردازشگر Mali-T720‌ به همراه حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی و ۲ گیگابایت رم از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی جدید هواوی هستند. البته این گوشی هوشمند از کارت حافظه‌ی خارجی نیز تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. 

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز در قسمت جلوی Enjoy 5  تعبیه شده‌اند. نکته جالب توجه در رابطه با گوشی جدید هواوی باتری حجیم آن است. هواوی برای تامین انرژی مورد نیاز Enjoy 5 باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است که نوید عمر باتری بالایی را برای این گوشی ۵ اینچی می‌دهد.

Huawei Enjoy 5 unveiled in China

اندروید ۵.۱ بطور پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و Enjoy 5‌ از دو سیم کارت و شبکه 4G‌ پشتیبانی می‌کند. با وجود باتری بزرگ به کار رفته در این گوشی وزن ۱۶۰ گرمی و ضخامت ۹.۷ میلیمتری، وزن و ضخامت بسیار قابل قبولی به نظر می‌رسند.

انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با قیمت ۱۵۸ دلار به بازار عرضه شود. Enjoy 5 در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) در چین عرضه خواهد شد. فعلا در مورد عرضه‌ی این گوشی هوشمند در بازارهای خارج از چین اظهار نظر رسمی صورت نگرفته است. نظر شما در مورد Enjoy 5 هواوی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات