معرفی Aorus X7 Pro-Sync؛ لپتاپی برای گیمرها

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
مطالعه 4 دقیقه
لپ‌تاپ گیمینگ Aorus X7 یک دستگاه قابل حمل عالی برای گیمرها است. این محصول به پردازنده Core i7  و ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. همچنین دو کارت گرافیک GTX 970M که به صورت SLI در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، در این لپ‌تاپ به کار گرفته شده است.
تبلیغات

Aorus X7 Pro-Syn از نظر سخت افزاری مجموعه ای کامل برای اجرای بازی های روز با بهترین کیفیت ممکن است.

پردازنده نسل چهارم ۲.۵ گیگاهرتزی Intel Core i7-4810HQ برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده که به راحتی از پس سنگین ترین پردازش های گیمینگ بر می آید. همچنین ۸ گیگابایت حافظه جانبی DDR3L با فرکانس ۱۸۶۶ مگاهرتز آماده به کار است که این میزان حافظه رم به ۳۲ گیگابایت با استفاده از چهار شکاف توسعه رم ، قابل افزایش است. مهم‌ترین قسمت یک کامپیوتر گیمینگ، کارت گرافیک آن است. با دو عدد Nvidia GeForce GTX 970M که در حالت SLI در کنار یکدیگر فعالیت می کنند ، می توانید از پس اجرای سنگین ترین بازی های روز بر آیید. هر کدام از این تراشه ها ۳ گیگابایت حافظه GDDR5 در اختیار دارند که برای وضوح صفحه نمایش این لپ‌تاپ کاملا مناسب است.

جهت منتقل نشدن حس گرما به دستان شما، قطعات پرمصرف مانند پردازنده و GPU ها به قسمت انتهای لپ‌تاپ منتقل شده اند و یک سیستم خنک کننده حرفه ای Thermal+ Technology وظیفه خنک نگاه داشتن قطعات را بر عهده دارد. این سیستم خنک کننده انحصاری متشکل است از ۶ لوله حراراتی، ۴ دریچه و ۲ فن (با سرعت قابل تغییر) که حرارت را از داخل سیستم به جوانب و پشت لپ‌تاپ هدایت می کند.

Aorus x7 1

در حوزه ابزار های ذخیره سازی نیز مجموعه کامل و پرسرعتی فراهم شده است.سه عدد mSATA SSD به صورت RAID0 ، سرعتی بی نظیر در انتقال اطلاعات را برای کاربران به ارمغان می آورد. این چینش، تا ۱۲.۵ برابر هارد دیسک‌های مکانیکی و تا ۳ برابر mSATA SSD ها می تواند سریع تر باشد. یک هارد مکانیکی ۲ ترابایتی نیز در کنار SSD ها موجود است تا از نظر فضا نیز محدودیتی به وجود نیاید.

همچنین چیپ شبکه Killer جهت کاهش زمان تاخیر و از بین بردن Packet Loss و یک ست کامل سیستم صوتی متشکل از دو اسپیکر و دو ساب ووفر نیز اضافه کنید تا تجربه شما از این لپ‌تاپ خارق العاده گیمینگ، به حد اعلای خود رسانده است.

ظاهردوست داشتنی نسبتا ساده ، شباهتی به لپ‌تاپ های حجیم و پر زرق و برق گیمینگ ندارد و احساس می کنید که با لپ‌تاپی برای کار های مولتی مدیا طرف هستید. وزن ۳ کیلوگرمی و ابعاد۴۲۸ در ۳۰۵ در ۲۲.۹ میلی متر، برای لپ‌تاپی در این رده، ایده آل است که باعث می شود حمل و نقل آن نیزنسبت به دیگر لپ‌تاپ های گیمینگ راحت‌تر باشد.

Aorus x7 2

ظاهر تمام آلومینیمی با طراحی ساده و مدرن، حس سرعت را به خوبی منتقل می کند و بر روی در لپ‌تاپ، لوگوی بزرگ و زیبای این سری دیده می شود.

بر روی سمت راست بدنه لپ‌تاپ، دو عدد درگاه USB3.0 ، یک پورت HDMI، یک mini DisplayPort و یک شکاف SD Card دیده می شوند. در قسمت چپ لپ‌تاپ نیز یک درگاه USB3.0 دیگر، یک پورت Surround، درگاه شبکه Gigabit Ethernet، خروجی تصویر RGB و سوکت های میکروفون و هدفون تعبیه شده اند. همچنین دو درگاه USB2.0 نیز در قسمت پشت لپ‌تاپ، همراه با محل اتصال کابل برق قرار دارند.

صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت ۱۷.۳ اینچی با پنل IPS آماده ی پذیرایی چشمان شما با طیف گسترده ای از رنگ های زنده و شاداب است. وضوح تصویر این صفحه نمایش، ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و از تکنولوژی G-SYNC کمپانی Nvidia بهره می برد. این تکنولوژی نرخ بروز رسانی صفحه نمایش را با نرخ فریم خروجی کارت گرافیک هماهنگ کرده، بدین صورت در هنگام اجرای بازی ها با Screen Tearing مواجه نخواهید شد. این امر در بازی های آنلاین که سرعت عمل و روانی در آن ها حرف اول را می زند، بسیار حائز اهمیت است.کیبوردی وسیع با Num Pad کامل و یک ردیف کلید ماکرو، طراحی شده است. فاصله بین دکمه ها و نور پس زمینه نیز برای کار در محیط های تاریک نیز کاملا مناسب اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات